بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری سواحل مکران، در همایش بین‌المللی

بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری سواحل مکران، در همایش بین‌المللی
يکشنبه 5 دی 1395 - 12:52

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود. همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

العالم- ایران

پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع اعلام کرد، ایرج تاج الدین رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران طی روزهای 4 و 5 بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

تاج الدین ضمن تشریح جزئیات برنامه های این همایش افزود: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و اهتمام جدی دولت در توسعه این سواحل و تشکیل ستاد توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رئیس جمهور، وزارت خانه ها و دستگاه ها اجرایی نسبت به تعریف پروژه های توسعه این سواحل اقدام کرده‌اند.
وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی فرصت های سرمایه گذاری تعریف شده توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در منطقه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و عقد قراردادها و تفاهم نامه های همکاری در راستای تسریع در امور اجرایی پروژه‌های منطقه مکران اعلام کرد.
رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران به حضور وزراء، مسئولین و مقامات عالی رتبه کشوری در این همایش اشاره کرد و افزود: 9 پنل تخصصی با موضوع معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، شیلات و کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری، حمل و نقل، بنادر و شهر سازی، پتروشیمی، آب و برق در منطقه آزاد چابهار با حضور گسترده سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.
تاج الدین ضمن اشاره به توجه ویژه برنامه ششم توسعه به سواحل مکران و استقبال گسترده شرکت های داخلی و خارجی از سرمایه گذاری در منطقه مکران، برگزاری این همایش را به عنوان یکی از اقدامات عملی در راستای توسعه سواحل مکران توصیف کرد.
وی در پایان گفت: در وبگاه ستاد توسعه سواحل مکران به آدرس www.mokrandevelopment.ir کلیه اطلاعات تکمیلی و فرصت های سرمایه گذاری در سواحل به دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها