سحر آلتین‌تاش روایت می‌کند؛

رازهای خانوادگی قاتل سفیر روسیه در آنکارا +عکس

رازهای خانوادگی قاتل سفیر روسیه در آنکارا +عکس
دوشنبه 6 دی 1395 - 20:33

خواهر "مولود آلتین تاش" قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی‌خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند.

العالم ترکیه

"سحر آلتین تاش" خواهر قاتل سفیر روسیه در گفتگو با روزنامه "حریت" چاپ آنکارا گفت: حال مادرم بسیار بد است. آرزو می کردیم مرگ برادرم در یکی از انفجارهایی باشد که اخیرا ترکیه را هدف قرار داده است. در آن صورت احساس افتخار می کردیم.

خواهر سفیر ترکیه که به خبرنگار حریت اجازه عکس برداری از چهره اش را نداده، همچنین افزود: در ویدئوی منتشرشده از صحنه ترور سفیر روسیه، مولود حرکات عجیبی انجام می دهد و این حرکات عجیب برایم جلب توجه کرد. به نظر می رسد وی قبل از شلیک به طرف سفیر روسیه، منتظر دستور کسی برای انجام این کار است.

وی با بیان این که برادرم از سال دوم تحصیل در دانشکده پلیس شروع به نماز خواندن کرد و قبل از آن نماز نمی خواند، اما هر گونه ارتباط وی با گروه فتح الله گولن را رد کرد. دولت ترکیه اعلام کرده است که قاتل سفیر روسیه با گروه گولن ارتباط داشته است. 

سحر آلتین تاش که در خانواده مسلمان بزرگ شده همچنین گفت که خانواده ما به هیچ وجه افراطی نیستند، بلکه آزاداندیش هستند.

خواهر قاتل سفیر روسیه در آنکارا همچنین خاطرنشان کرد که برادرش در آخرین دیدارش با خانواده در اکتبر گذشته از آنها خواسته بود برای یافتن همسری مناسب به وی کمک کنند.

برخی رسانه ها، پیشتر تصویری منسوب به "سحر"، خواهر مرت آلتین تاش قاتل سفیر روس را هنگام حضور وی در کمپین انتخاباتی اردوغان منتشر کرده بودند. 

تصویر منسوب به "سحر"، خواهر قاتل سفیر روسیه

216
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها