خشم لیبرمن از برگزاری کنفرانس صلح در فرانسه

خشم لیبرمن از برگزاری کنفرانس صلح در فرانسه
سه شنبه 7 دی 1395 - 02:42

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با فلسطینیان، از یهودیان فرانسه خواست به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کنند.

العالم - فلسطین

"اویگدور لیبرمن" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از برگزاری کنفرانس بین المللی درباره سازش میان فلسطینیان و صهیونیست ها، از یهودیان فرانسه خواست در پاسخ به این اقدام دولت کشورشان به سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کنند.

پایگاه روسیا الیوم در این باره نوشت: لیبرمن خطاب به اعضای حزب خود موسوم به "اسرائیل خانه ما" گفت: این کنفرانس صلح نیست بلکه محاکمه بین المللی "اسرائیل" است.

وی ادعا کرد که هدف از کنفرانس پاریس آسیب زدن به امنیت "اسرائیل" و "وجهه خوب" آن است.

لیبرمن از یهودیان فرانسه خواست به اراضی اشغالی فلسطین مهاجرت کنند، چرا که به گفته او این تنها واکنش مناسب به چنین توطئه ای است.

این مقام صهیونیست ادامه داد: زمان مهاجرت یهودیان فرانسه فرا رسیده است، این کشور شما نیست، این سرزمین شما نیست، فرانسه را به مقصد اسرائیل ترک کنید.

فرانسه قصد دارد در 15 ژانویه 2017 کنفرانس بین المللی سازش میان فلسطینیان و صهیونیست ها را با مشارکت 70 کشور برگزار کند.

شورای امنیت به تازگی قطعنامه ای را در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین تصویب کرد و آمریکا در اقدامی کم سابقه این قطعنامه را وتو نکرد و به آن رأی ممتنع داد.

رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت شدید با برگزاری کنفرانس سازش مذکور، خواستار مذاکرات مستقیم با فلسطینی هاست. این در حالی است که تل آویو تاکنون به هیچ کدام از تعهداتی که به فلسطینی ها و کشورهای میانجی داده، پایبند نبوده است.

216

پربیننده ترین خبرها