اظهارات بی‌اساس سفیر "اسرائیل" در آمریکا درباره برجام

اظهارات بی‌اساس سفیر
چهارشنبه 8 دی 1395 - 09:59

«ران درمر» اظهارات مضحک مقامات رژیم صهیونیستی درباره توافق هسته‌ای ایران را تکرار کرد.

العالم - آمریکا

«ران درمر»، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در گفتگو با رادیوی ملی آمریکا (ان‌پی‌آر) به تکرار اظهارات بی‌اساس مقامات این رژیم درباره توافق هسته‌ای ایران پرداخت.
در بخشی از این مصاحبه، «رابرت سیگل»، مجری «ان‌پی‌آر» از درمر پرسید: «ممکن است کسی به این مصاحبه گوش کند و بگوید "رئیس‌جمهور آمریکا از اختیار تصمیم‌گیری در حوزه سیاست خارجی برخوردار است و می‌تواند در مجامع بین‌المللی اقداماتی را در دستور کار قرار دهد. این به شما (مقامات رژیم صهیونیستی) ربطی ندارد. این به اسرائیل ارتباطی ندارد." شما به چنین شنونده‌ای چه می‌گویید؟»
سفیر رژیم صهیونیستی در پاسخ مدعی شد: «ربطی ندارد؟ حیات اسرائیل و بقای آن به من ربطی ندارد؟ و اگر رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم بگیرد با ایران توافقی هسته‌ای امضا کند، توافقی که در نهایت مسیر دستیابی ایران را به سلاح هسته‌ای هموار می‌کند و در دهه آینده ده‌ها میلیارد دلار در نبرد تروریستی علیه اسرائیل در اختیار مقامات این کشور قرار می‌دهد، این به اسرائیل ربطی ندارد؟ ما قطعاً استدلال‌های خودمان را مطرح می‌کنیم.»
مجری برنامه همچنین در ادامه پرسید: «دولت آمریکا دست داشتن در مدیریت صدور قطعنامه سازمان ملل علیه اسرائیل را قویاً تکذیب می‌کند. آیا آن‌ها (مقامات دولت اوباما) دروغ می‌گویند؟»
سفیر اسرائیل در آمریکا پاسخ داد: «این درست نیست، و امیدوارم زمانی که همه مدارک از طریق کانال‌های مناسب رسانه‌ای شد، دوباره من را به برنامه خودتان دعوت کنید. می‌توانیم در آن زمان درباره این موضوع، صحبت کنیم.»

پربیننده ترین خبرها