اظهارات جانشین سپاه درباره تاثیر انقلاب ایران بر سوریه و یمن

اظهارات جانشین سپاه درباره تاثیر انقلاب ایران بر سوریه و یمن
پنج‌شنبه 16 دی 1395 - 15:53

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز مشی و مرام و عده‌ای در کشور غربی شده است، گفت: انقلاب اسلامی برای غلبه بر جاهلیت مدرن و غرب‌زدگی شکل گرفت.

العالم- ایران

سردار حسین سلامی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای عرصه علم و فناوری و مدافعان حرم که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب می خواستند با گسترانیدن روحیه غرب زدگی در جامعه ثروت‌های مادی و معنوی را به یغما ببرند اما انقلاب اسلامی برای مقابله با چنین اقداماتی شکل گرفت.

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی سال‌های سال منابع نفتی جهان اسلام را غارت کردند و برای اینکه ایران را به آنچه خود می‌خواهند تبدیل کنند، جای امر به معروف و نهی از منکر را با یکدیگر عوض کردند و تلاش کردند تا نورانیت و معنویت از جوانان ما دور شود اما با پیروزی انقلاب اسلامی، پرتوهای نور اسلام نه تنها بر ایران اسلامی بلکه بر جهان تابید.

سلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگویی برای کشورهای دیگر تبدیل شده همانطور که می بینیم مردم سوریه و یمن با راهنمایی‌های انقلاب اسلامی پرچم استقلال به دست گرفته اند و در حال مبارزه ای سخت با جهان استکبار و صهیونیست‌ها هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان می خواهند عزم و همت و اراده ما را سست کنند و با تنگ کردن حلقه تحریم‌ها با اهداف خود برسند اما بدانند که ما با همین تحریم ها رشد کردیم و توانستیم اقتصاد نفتی را به اقتصاد علمی برسانیم.

وی عنوان کرد: دشمنان ما باید بدانند که ما ایستادگی را از امام راحل و رهبر معظم انقلاب آموختیم و پی به این موضوع برده ایم که اگر می‌خواهیم رشد کنیم، باید ایستادگی کنیم و ملتی که لباس عزت و مبارزه در برابر دشمن را از تن بیرون کند، خداوند لباس ذلت بر او خواهد پوشاند.

سلامی همچنین عنوان کرد: امروز جهان از ملت ایران تصویر ملتی منسجم، دارای شرافت، کرامت و اعتبار، ظلم ستیزی و خستگی ناپذیری دارد و این تصویر با خون شهدا رنگ گرفته و حتی تحریم ها نیز توانسته این دیدگاه ها را تغییر دهد.

وی تاکید کرد: ما یاد گرفته ایم که مستقل از آمریکا و اروپا زندگی کنیم و می دانیم کشورهایی که خود درگیر مسائل و مشکلات اقتصادی هستند، نمی توانند گره ای از مشکلات اقتصادی ایران باز کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها