بسیج مردمی: گزارش عفو بین‌الملل کذب است

بسیج مردمی: گزارش عفو بین‌الملل کذب است
جمعه 17 دی 1395 - 05:25

سخنگوی الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که نیروهای بسیج مردمی در عراق به نیابت از جهان در برابر تروریسمی می جنگند که به انجام عملیات تروریستی در شهرهای اروپا تهدید کرده است.

العالم – عراق

احمد الاسدی در کنفرانسی مطبوعاتی و در واکنش به گزارش سازمان عفو بین الملل که در آن بسیج مردمی به ارتکاب "جنایت جنگی" متهم شده، اظهار داشت؛ گزارش این سازمان درباره موصل مجموعه ای از اکاذیب است و بسیج مردمی از وزارت امور خارجه می خواهد علیه برخی از سازمان های انگلیسی اقامه دعوی کند.

الاسدی ادامه داد، بسیج مردمی در مبارزه با تروریست ها که مبارزه ای نیابتی از طرف تمام جهان است، هزاران شهید داده است و برای کاهش نفوذ گروه تروریستی داعش که به انجام عملیات در شهرهای اروپایی تهدید کرده است، به پیروزی های ارزشمندی نیز دست یافته است.

سخنگوی بسیج مردمی عراق افزود: بارها با نمایندگان سازمان عفو بین الملل تماس گرفتیم و از آمادگی کامل خود برای گفتگو با آنان و ارائه اطلاعات کاملی که بیانگر التزام ما ، به عنوان یک نهاد دولتی، به معیارهای بشردوستانه و بین المللی است خبر دادیم، اما آنان اصرار داشتند دیدارها باید در اربیل باشد در شرایطی که ما در بغداد حضور داریم، بغداد امن است و تمامی دفترها و نمایندگی های ما در بغداد است، در هر حال هیچکدام از نمایندگان این سازمان وارد بغداد نشدند.

وی ادامه داد: البته این کارشان برای ما غافلگیر کننده نبود، زیرا شواهد و تجربیاتی که از گزارش های سابق این سازمان داریم، حتی در گزارش هایی که ارتباطی به بسیج مردمی ندارد، مشخص می شود این سازمان  بر اساس عادت علیه سازمان ها ، نهادها، احزاب، گروهها و نیروهایی عمل می کنند که گوش به فرمان کشورهایی نیستند که از سازمان عفو بین الملل حمایت می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها