عابدینی: فدراسیون مخالف استعفای کی روش است

عابدینی: فدراسیون مخالف استعفای کی روش است
يکشنبه 19 دی 1395 - 16:06

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با انتقاد از صحبت‌های افشین پیروانی مدیر تیم ملی، گفت: نظر مهدی تاج و مجموعه فدراسیون فوتبال، مخالفت با استعفا و جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال است.

العالم ـ ایران

امیر عابدینی با اشاره به اتفاقات اخیر میان فدراسیون فوتبال و کی روش گفت: من دخالتی در حوزه تیم ملی و همچنین اظهار نظر رسمی در این خصوص نمی کنم، اما به عنوان کسی که به مسائل تیم ملی آگاهی دارم، می گویم که قطعا رئیس فدراسیون در جلسه هیات مدیره فدراسیون این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
وی افزود‌: نظر تاج و مسئولان فدراسیون در این نیست که کی روش از تیم ملی برود، ضمن اینکه باید تعاملی میان کی روش و باشگاه ها به وجود آید تا این مسائل فیصله یابد. باید با برانکو جلسه ای بگذاریم تا شکافی که میان سرمربی تیم ملی و برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس به وجود آمده از بین برود.

امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال،

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در مورد این که افشین پیروانی خواستار سکوت کسانی شده است که مسئولیت ندارند، نیز گفت:‌ تیم ملی ملک شخصی نیست و هر کسی که دلش برای فوتبال می سوزد، می تواند اظهار نظر کند.

عابدینی خاطرنشان کرد: آقایان متوجه موقعیت و جایگاه خود باشند و حرفهایی که می زنند بر اساس چارچوب باشد. با این وجود پیشنهاد می کنم که تعامل بین همه به وجود بیاید و به اختلافات پایان دهند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا استعفای کی روش به صورت مکتوب بوده یا خیر؟ و به نظر شما باقی می ماند؟ گفت: دو اراده در این مورد وجود دارد، یکی اراده کی روش و دیگری اراده فدراسیون. من اراده کی روش را نمی دانم، ولی اراده فدراسیون مخالفت با استعفای کی روش است.
سرپرست اقتصادی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید در این شرایط همدلی حاکم شود، در غیر این صورت تصمیم نهایی بر عهده رئیس فدراسیون است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها