زنی كه روغن مایع برای زیبایی به صورت خود تزریق كرد!

زنی كه روغن مایع برای زیبایی به صورت خود تزریق كرد!
پنج‌شنبه 23 دی 1395 - 22:27

این ایده که فردی بخواهد زیبا‌تر به نظر برسد، ایده جالب و جذابی است؛ اما زیاده روی در انجام این جراحی‌ها نتایج خوشایندی نداشته و با آنچه زیبایی می‌نامند، سنخیتی ندارد.

 

هدف جراحی پلاستیک در ابتدا بازگرداندن بسیاری از انسان‌ها به روال عادی زندگی بود؛ افرادی که بر اثر حوادث و سوانح دچار آسیب دیدگی می‌شدند و نیاز به ترمیم بافت‌های آسیب دیده داشتند تا دوباره به زندگی بازگردند؛ اما امروزه این کارکرد بسیار حیاتی و مهم جراحی‌های پلاستیک در حاشیه قرار گرفته است. بسیاری از افراد بخش قابل توجهی از درآمدشان را به جراحی‌های پلاستیک اختصاص می‌دهند تا زیبا‌تر شوند.

این زن میانسال کره‌ای به تزریق سیلیکون به صورتش عادت داشت. او در ۲۸ سالگی اولین تزریق خود را انجام داد و از آن پس به این تزریقات معتاد شد.

امروز چهره این خانم کره‌ای یکی از وحشتناک‌ترین چهره‌های دنیا لقب گرفته است. صورت او بر اثر تزریقات متورم شد و ورم کرد.

وقتی پزشکان از تزریق بیش از اندازه سیلیکون به صورت هانگ طفره رفتند، او توانست پزشکی را پیدا کند که یک سرنگ مخصوص تزریق و مقداری سیلیکون به او بدهد تا این کار را در خانه انجام دهد.وقتی سیلیکون به پایان رسید، هانگ که به این مواد معتاد شده بود، کار عجیبی کرد و تصمیم گرفت، روغن مایع آشپزخانه را به صورتش تزریق کند. این اقدام حیرت آور و عجیب او را روانه بیمارستان کرد.

منبع : ایران خبر
 

پربیننده ترین خبرها