هشدار سیا به اسرائیل دربارۀ رابطۀ ترامپ، روسیه و ایران

هشدار سیا به اسرائیل دربارۀ رابطۀ ترامپ، روسیه و ایران
شنبه 25 دی 1395 - 00:30

سازمان جاسوسی آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره تبادل اسرار با کاخ سفید پس از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ هشدار داد.

العالمآمریکا 

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت مدعی شد که علت این نگرانی ، امکان وجود رابطه غیر علنی میان ترامپ یا معاونان وی با کاخ کرملین است, زیرا کرملین با مسئولین سازمان اطلاعات ایران ارتباط دارد.
پایگاه روسیا الیوم به نقل از این روزنامه گزارش داد که این نگرانی که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده بود پس از نشست اخیر مسئولان سازمان های جاسوسی اسراییل و آمریکا افزایش یافت، اما در این گزارش به زمان و مکان این دیدار اشاره نشده است.  
این گزارش تصریح کده است که مسئولان آمریکایی به همتایان اسراییلی خود گفتند که سازمان امنیت ملی آمریکا اطلاعات دقیقی دارد که نشان می دهد سازمان های اطلاعاتی روسیه مسئول هک رایانه های حزب دمکرات آمریکا در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا و درز اطلاعات حساس به ویکلکس هستند که ضربه ای جبران ناپذیر به هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات وارد ساخت.
یدیعوت آحرنوت نوشت که مسئولان آمریکایی به طور ضمنی به همتایان اسراییلی خود هشدار دادند که از 20 ژانویه "30 دی 95" (زمان ادای سوگند ترامپ) اطلاعات را به کاخ سفید و شورای امنیت ملی آمریکا که تحت مسئولیت رییس جمهور آمریکا هستند، انتقال ندهند.   
این رونامه عبری ادعا نمود که مسئولان آمریکایی سفارش کرده اند که اسراییل، باید از افشای منابع اطلاعات حساس خود درباره مسئولان آمریکایی خودداری کند به این دلیل که خطر درز آن برای روس ها وجود دارد.  
206
 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها