واکنش آیت الله اراکی به اعدام جوانان بحرینی

واکنش آیت الله اراکی به اعدام جوانان بحرینی
دوشنبه 27 دی 1395 - 21:49

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای، اعدام سه جوان بحرینی به دست رژیم آل خلیفه را به شدت محکوم کرد و آن را جنایت بزرگ نامید.

العالم - ایران

آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در بیانیه خود، ضمن محکومیت اعدام سه جوان بحرینی خاطرنشان کرد: جنایت بزرگی که حاکمان بحرین مرتکب شده و سه تن از پاک ترین جوانان بحرین که مصداق آیه شریفه "رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه" بودند را به قتل رساندند، در آینده ای نزدیک موجب سقوط نظام ظالم و دیکتاتور حاکم بر ملت بحرین خواهد شد همانگونه که خداوند متعال وعده داده است: "فأوحی الیهم ربُّهم لنُهلکنّ الظالمینَ و لنسکِنَّنکم الارضَ مِن بَعدِهم" (خداوند به آنان وحی کرد که ما حتما ستمگران را هلاک خواهیم کرد و قطعا شما را پس از ايشان در آن سرزمين سكونت‏ خواهيم داد).

در ادامه این بیانیه آمده است: من شهادت این جوانان را به خانواده های آنان، علمای بحرین و به ویژه علامه بزرگوار، شیخ عیسی قاسم و ملت مظلوم این کشور تسلیت عرض می کنم و از خداوند سبحان می خواهم که این قهرمانان را با شهدای صدر اسلام، خاندان پیامبر (ص) و صحابه گرانقدر ایشان محشور فرماید و به خانواده های این شهیدان صبر و آرامش عنایت نماید. همچنین از خداوند متعال خواهانم که این ظلم و استبداد و زیرپا گذاشتن حقوق و کرامت ملت بحرین، از میان برداشته شود.

آیت الله اراکی در پایان تأکید کرده است: خداوند متعال قطعاً یار و یاور انصار و یاران مؤمن خود خواهد بود. سلام بر ملت مظلوم بحرین و قهرمانان مجاهد و صبور این کشور و رحمت و برکات خداوند بر ایشان باد.

 

.

 

 

پربیننده ترین خبرها