دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل ها

دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل ها
چهارشنبه 29 دی 1395 - 11:19

نرم افزار CrococryptFile برنامه ای قابل اطمینان است که به شما امکان رمز نگاری برای فایل ها و دور از دسترس نگاه داشتن آن ها از دست کاربران بدون اجازه به دسترسی را میدهد.

العالم - فضای مجازی

این برنامه به شما امکان قرار دادن هر فایل جداگانه ای را در یک بایگانی محاظت شده توسط رمز میدهد، که توسط آن می توانید نام فایل، تاریخ ساخت و آخرین بار ویرایش آن به همراه حجم آن را رمز نگاری کنید.
ایجاد حالت محافظت شده رمزنگاری شده برنامه CrococryptFile فایل های انتخاب شده توسط شما را با استفاده از یک پیشوند خاص (*.croco) که توسط هیچ برنامه ی دیگری قابل باز کردن نیست بایگانی می کند. این برنامه از یک الگوریتم قدرتمند بر پایه رمزگذاری جهت محافظت از فایل های شما استفاده می کند، که به شما امکان قرار دادن عبارات کلیدی مختلف برای هر فایل را میدهد.
این برنامه از یک رابط کاربری ساده استفاده میکند که کار با برنامه را بسیار آسان کرده است. به محض باز کردن برنامه، صفحه وارد کردن فایل باز شده و به شما امکان انتخاب حالت رمز گذاری را از بین روش های مبتنی بر رمز عبور – رمز ویندوز را می دهد.
علاوه براین، این برنامه با مرورگر فایل ویندوز ادغام شده و در منوی زمینه ی آن ظاهر می شود، بنابراین شما می توانید بر روی یک فایل راست کلیک کرده و آن را برای رمزگذاری انتخاب کنید.

محافظت قابل اطمینان از داده ها برای فایل های جداگانه
برنامه CrococryptFile به شما امکان رمزگذاری برای هر فایلی را به صورت قرار دادن آن ها در بایگانی و جلوگیری دیگر جدا از هم با استفاده از کمک یک رمز عبور می دهد. این روش زمانی که شما نیاز به محافظت از چندین فایل دارید کارآمد و مفید است، با قرار دادن فایل ها در بایگانی و مخفی کردن اطلاعات آنها (نام، حجم، تاریخ) از آنها مراقبت کنید.

برنامه ای برای رمز نگاری و رمز گشایی
در طی عملیات رمزگذاری، برنامه CrococryptFile یک بایگانی خاص رمزنگاری شده جهت محافظت از برنامه با قرار دادن فایل ها در بایگانی و مخفی نگاه داشتن نام، حجم و تایخ ساخت آن ها برای فایل ها فراهم می کند.

قابلیت های جدید این نسخه :
قابلیت جدید : سه روش جدید برای رمز نگاری اضافه شده. در حال حاظر با الگوریتم رمزگذاری بر پایه PBKDF2 روش های رمز گذاری Twofish, Serpent و Camellia نیز موجود میباشند.
قابلیت جدید : شمارنده تعداد تکرار شدن “هش” که برای ویژگی PBKDF2 است، می تواند توسط کاربر تعیین شود
مشکل حل شده : بهینه سازی های رابط کاربری برنامه در کنار اضافه شدن نوار پیشرفت

 لینک دانلود:

دانلود با لینک مستقیم


اطلاعات فایل:

حجم فایل: 28 مگابایت

منبع: میهن دانلود

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها