آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران+ویدیو

پنج‌شنبه 30 دی 1395 - 09:58

به دنبال بروز آتش سوزی در ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری تهران، منابع آتش نشانی و اورژانس اعلام کردند که این حادثه تاکنون مصدوم نداشته و آتش با تلاش ماموران مهار شده است.

العالم - ایران

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  حدود ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه ساختمان پلاسکو تهران دچار آتش سوزی شد و دود سیاهی منطقه را فرا گرفت، نیروهای امدادی برای اطفای حریق در محل حضور دارند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با اشاره به اینکه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو هنوز به طور کامل مهار نشده است،گفت:این آتش سوزی خوشبختانه تاکنون مصدومی نداشته است.

حسن عباسی روز پنجشنبه افزود: براساس اعلام یک مورد دودگرفتگی در ساختمان پلاسکو تهران که از ساعت هشت و پنج دقیقه صبح امروز رخ داده، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه براساس گزارش های ارسالی تاکنون هیچ فردی در این ساختمان مصدوم نشده است، گفت: اما ماموران اورژانس تهران همچنان در این محل حضور دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل به افراد امدادرسانی کنند.

عباسی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه البته هنوز حریق مهار نشده است، اظهار داشت: دو دستگاه آمبولانس اعزام شده تا زمانی که این حریق به طور کامل مهار شود، در محل حضور خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی هم  گفت: هم اکنون آتش نشانان به افرادی که در آتش سوزی گرفتار و از پنجره ها اویزان شده اند  درحال کمک هستند.

ملکی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: آتش در طبقات بالای ساختمان درحال کنترل است و جرثقیل های آتش نشانی افرادی را که حدودا دو تا سه نفر هستند و از پنجره ها آویزان شده اند  درحال کمک برای  انتقال آنها به پایین ساختمان هستند.

مشاهدات در محل اتش سوزی حکایت از این دارد که دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل مستقر شده اند.

این حادثه باعث شد که خیابان جمهوری از تقاطع فردوسی به سمت شرق مسدود و عبور و مرور در این منطقه مختل شود، آتش سوزی به حدی است که از طبقات دود سیاه و آتش زبانه می کشد و طبقات فوقانی این ساختمان به شدت در حال سوختن است.

ساختمان پلاسکو محل تولید و توزیع پوشاک است.

9

پربیننده ترین خبرها