پرواز جنگنده‌های روس در مرموزترین پایگاه هوایی آمریکا +عکس

پرواز جنگنده‌های روس در مرموزترین پایگاه هوایی آمریکا +عکس
يکشنبه 3 بهمن 1395 - 10:04

انتشار تصاویری از تمرین نظامی آمریکا با استفاده از جنگنده های روس، سؤالات مهمی را درخصوص دلیل این مانور و نحوه دستیابی آمریکایی ها به این جنگنده ها مطرح کرده است.

العالم آمریکا

یک تبعۀ انگلیسی به نام فیل دریک تصاویری از درگیری دو جنگنده سوخوی سو – 27 پی و اف 16 بر فراز  مرموزترین پایگاه هوایی آمریکا یعنی پایگاه " منطقه 51 " در نوادا گرفته است .
روزنامه دیلی میل روز شنبه نوشت : تصاویر درگیری جنگنده های سوخوی سو – 27 پی و اف 16 روز 8 نوامبر یعنی روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهیه شده است .
دریک می گوید : جنگده سوخوی سو – 27 پی که برای نیروی هوائی روسیه ساخته شده است ، در درگیریِ بالای پایگاه منطقه 51 مشارکت داشت.
گفته می شود که سوخوی سو – 27 پی که در این جنگ آزمایشی مشارکت داشت ، یکی از 2 هواپیمائی است که آمریکائی ها سال 1996 در بلاروس به دست آوردند.
دریک افزود : سوخوی سو – 27 پی و اف 16 نزدیک بود که در ارتفاع 9 هزار متری با همدیگر برخورد کنند ولی درگیری در ارتفاع 6 هزار متری بود . 
جنگنده های سوخوی سو – 27 پی و اف 16 پس از تمرین هوائی به سوی پایگاه "گروم لِیک" پرواز کردند.
دریک خاطرنشان کرد : جنگنده سوخوی سو – 27 پی پشت سر خود دود درازی برجای گذاشت ولی جنگنده اف – 16 هیچ دودی از خود برجای نگذاشت و معلوم نشد که کدامیک از این دو جنگنده پیروز میدان بود.

1

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

نقشۀ تمرین هوائی

 

پایگاه نِلیس در نزدیکی پایگاه منطقه 51

 

فیل دریک

 

214
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها