هشدار ارتش سوریه به تروریست های غرب حلب

هشدار ارتش سوریه به تروریست های غرب حلب
يکشنبه 3 بهمن 1395 - 13:00

ارتش سوریه به تروریست های فعال در غرب حلب و حومه هشدار دارد.

العالمسوریه

بالگردهای ارتش سوریه اعلامیه هایی را در مناطق الراشدین و الزهراء در غرب حلب و مناطق خان العسل و المنصوره در حومۀ غربی این شهر برای هشدار دادن به تروریست ها فرو ریختند.
در یکی از این اعلامیه ها با عنوان " آخرین هشدار " آمده است : تصمیم دولت برای " ریشه کنی تروریسم و بازگرداندن امنیت و آرامش به کشور" تصمیمی قاطع و نهایی است . حملات بعدی ارتش سنگین تر ، شدیدتر و قدرتمندتر خواهد بود . ارتش امکانات لازم را برای ریشه کنی تروریسم و نابود کردن آن دارد. 
در زیر این اعلامیه مهر و امضای فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح دیده می شود .
در اعلامیۀ دیگری آمده است: جنایتکارانی که ملت سوریه را به خاک و خون می کشند ، تاوان جنایت های خود را به زودی خواهند داد.
خبر دیگر اینکه ارتش سوریه روز شنبه گذشته ارتفاعات راهبردی التیاس را در منطقه التیفور در حومۀ شرقی شهر حمص پس از درگیر شدن با تروریست های داعش بازپس گرفت .
ارتش سوریه روز جمعه گذشته نیز تقاطع راهبردی القریتین و بئر المر را در جنوب شرق فروگاه التیفور بازپس گرفته بود.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد : ارتش با توپخانه یکی از مواضع جبهه النصره را در منطقه حوش حجو در شمال شهر حمص زیر آتش گرفت که به هلاکت 5 تروریست و انهدام یک خودروی زرهی منجر شد .
وزارت دفاع روسیه هم اعلام کرد که 6 فروند بمب افکن دوربُرد روسی روز شنبه مواضع داعش را در شهر دیرالزور بمباران کردند. 
داعش درپی تلفات و خساراتی که چندی پیش در دیرالزور متحمل شده بود ، سرکردۀ نظامی خود در این شهر را برکنار و سرکرده ای دیگر را به نام ابوحمزه الغاب به جانشینی وی تعیین کرد .

تروریست ها هنگام ساخت خمپاره های معروف به خمپاره های جهنمی در حلب

خمپاره انداز ترویست ها در حلب

 

 

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها