نماینده پاپ در دمشق : سوریه پیروز خواهد شد

نماینده پاپ در دمشق : سوریه پیروز خواهد شد
يکشنبه 3 بهمن 1395 - 14:43

نمایندۀ پاپ در دمشق پایتخت سوریه اعلام کرد که دولت و ملت این کشور در آیندۀ نزدیک از میدان مبارزه با تروریست ها پیروز بیرون خواهند آمد.

العالم سوریه
کاردینال "ماریو زِناری" نماینده پاپ در سوریه روز شنبه اعلام کرد : پاپ برای سوریه و مردمش احترام زیادی قائل است و امیدوار است که صلح و امنیت در این کشوری که خاستگاه ادیان آسمانی است ، بازگردد.
کاردینال زناری در کلیسای لاتین شهر حلب گفت: ما امروز به حلب آمده ایم تا در شادی پیروزی بر تروریسم مشارکت کنیم و با مردمِ پایدار و استوار این شهر ابراز همدردی نمائیم و هر کمکی که از دستمان برمی آید،  به خانواده های رنج کشیده ارائه بدهیم؛ خانواده هایی که به دست تروریست ها متحمل کشتار ، آوارگی و گرسنگی شدند و از خداوند بخواهیم که مردم این شهر و سراسر سوریه را حفاظت کند .  
نماینده پاپ در سوریه اعلام کرد: سوریه جایگاه ویژه ای در قلب و ذهن پاپ دارد . این کشور حضور فعالی در عرصه های منطقه ای و بین المللی داشته است، و ما با دولت و ملت سوریه در گسترش محبت و دوستی و همزیستی مسالمت آمیز همکاری خواهیم کرد.
کاردینال زناری اعلام کرد : سوریه به زودی بر معضل تروریسم پیروز خواهد شد، و این کشور همچنان خاستگاه همۀ ادیان آسمانی و نقطۀ تلاقی همۀ تمدن ها باقی خواهد ماند. 

کاردینال ماریو زناری

214
 

پربیننده ترین خبرها