ترامپ به خبرنگاران : شما بی ادب ترین افراد جهان هستید !

ترامپ به خبرنگاران : شما بی ادب ترین افراد جهان هستید !
يکشنبه 3 بهمن 1395 - 23:54

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بعد از تحلیف، از رسانه ها به شدت انتقاد کرد و گفت که آنها درباره تعداد حضار مراسم تحلیفش دروغ می گویند.

العالم آمریکا

به گزارش سایت عربی 21 ؛ ترامپ در بازدید از مقر سرویس اطلاعات مرکزی گفت " بی پرده بگویم ، معتقدم که یک و نیم میلیون نفر در مراسم تحلیف حضور داشتند و جمعیت به بنای یادبود واشنگتن هم رسیده بود. 

ترامپ گفت: من تلویزیون را که نگاه می کنم، می بینم جاهائی را که خالی از جمعیت است ، نشان می دهد و می گوید که 250 هزار نفر در مراسم حضور داشتند. اینها همه دروغ است.
ترامپ که چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا است ، افزود: خبرنگاران جزء بی ادب ترین افراد جهان هستند.
پلیس آمریکا معمولاٌ آماری درباره تعداد حضار مراسم تحلیف رؤسای جمهوری اعلام نمی کند ولی تصاویر هوائی که شبکه های تلویزیونی آمریکا روز جمعه پخش کردند، نشان می دهد که جمعیت به بنای یادبود واشنگتن نرسیده بود و بی شک تعداد جمعیت کمتر از یک و نیم میلیون نفر بود.
جمعیت حاضر در مراسم تحلیف ترامپ کمتر از جمعیت حاضر در مراسم تحلیف باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا در سال های 2009 و 2013 بود.
شان اسپایسر سخنگوی ترامپ به شدت از خبرنگاران انتقاد کرد و گفت: خبرنگاران بی شرمانه می کوشند که حضور گستردۀ مردم در مراسم تحلیف ترامپ را کم رنگ جلوه بدهند.
اسپایسر در جمع خبرنگارانی که به سؤال هیچ یک از آنها جواب نداد، گفت : بی شک مراسم تحلیف ترامپ پُرجمعیت ترین مراسم تحلیف بود.
وی افزود : مردم آمریکائی شایستۀ بهترین ها هستند و دونالد ترامپ به زودی مستقیماً با آنها سخن خواهد گفت.

214-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها