خانم ترزا قول داد در صورت لزوم با ترامپ برخورد کند

خانم ترزا قول داد در صورت لزوم با ترامپ برخورد کند
دوشنبه 4 بهمن 1395 - 00:23

می ترزا نخست وزیر انگلستان قول داد در صورتی که ترامپ اظهار غیر معقولی ایراد کرد با وی برخورد کند.


العالماروپا

گفتنی است قرار است می روز جمعه درباره توافق تجاری دو جانبه احتمالی و مسائل جهانی مانند تروریسم و جنگ سوریه با دونالد ترامپ در واشنگتن بحث و گفت وگو کند.

می در برنامه ای که رادیو انگلیسی بی بی سی آن را پخش می کرد گفت: در صورت برخورد با مسائل نامعقول از سوی ترامپ بدون شک به وی گوشزد می کنم ، زمانی که می نشینم ، معتقدم سنگین ترین جمله را درباره نقش زن خواهد گفت، اما من به عنوان نخست وزیری  هستم که مستقیما درباره منافع مشترک سخن خواهد گفت.

کاخ سفید روز شنبه تاکید کرد می اولین رهبر خارجی  خواهد بود که پس از تحلیف ترامپ با وی دیدار خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هم روز یکشنبه گفت به زودی با نخست وزیر انگلیس دیدار خواهد کرد.

دونالد ترامپ در سخنرانی خود در کاخ سفید گفت: چند روز گذشته برای ما خیلی جذاب بود. ما دیدارهایی با نخست وزیر انگلیس ترتیب داده ایم. ترزا می نخست وزیر انگلیس به زودی به آمریکا سفر خواهد کرد. همچنین با نخست وزیر کانادا و رئیس جمهوری مکزیک هم دیدار خواهیم کرد.

ترامپ افزود : ما درباره توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی مذاکراتی خواهیم داشت. کسی نام توافقنامه تجارت آزاد آمریکایی شمالی را شنیده است؟ بخشی از تبلیغات انتخاباتی من روی این موضوع بود اما قصد داریم بار دیگر درباره توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی مذاکره کنیم، درباره مهاجرت و امنیت در مرز بحث و گفتگو کنیم.

217-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها