موج جدید بازداشت شهروندان در کرانه باختری

موج جدید بازداشت شهروندان در کرانه باختری
دوشنبه 4 بهمن 1395 - 12:57

مأموران رژیم صهیونیستی سپیده دم امروز دوشنبه 4 بهمن ماه، با حمله به شهرها و روستاهای کرانه باختری، 13 شهروند فلسطینی از جمله مادر یکی از اسرا از شهر الخلیل (جنوب قدس اشغال شده) بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی
خبرگزاری "قدس پرس" اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی خانم "سریه ابو سل" از اردوگاه آوارگان "العروب"، در شمال شهر را بازداشت کردند. وی مادر "احمد ابو سل" از اسرای فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی است.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد که نیروهای این رژیم شب گذشته 13 فلسطینی را به جرم مقاومت در برابر ارتش این رژیم و شهرک نشینان بازداشت کردند.
در این گزارش آمده است که 6 فلسطینی از اردوگاه های "بلاطه" و "عسکر" در شرق نابلس و یک فلسطینی دیگر را از شهرک "عزون" در شرق قلقیلیه در شمال قدس دستگیر کرده اند.
همچنین خاطرنشان شده است که نیروهای رژیم اشغالگر دو فلسطینی از اردوگاه "عایده" در شمال بیت لحم، و یک جوان از شهرک "بیت فجار" در جنوب قدس و دو شهروند از اردوگاه "العروب" در شمال الخلیل و یکی دیگر را از شهرک "صوریف" در غرب قدس بازداشت کردند.
نیروهای اشغالگر همچنین دو اسیر آزاد شده به نامهای "محمود ابو الزغاریت" از اردوگاه العروب در شمال الخلیل و "طاهر کمیل" از شهرک قباطیه در جنوب جنین را بازداشت کردند.
نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین شب گذشته به منزل یکی از نمایندگان مجلس فلسطین به نام "ابراهیم دحبور" در شهرک "عرابه" حمله کرده و وی در همانجا مورد بازجویی قرار دادند.
208

پربیننده ترین خبرها