ویدیو ... وقتی ترامپ به خط میخی امضا می کند!

سه شنبه 5 بهمن 1395 - 18:20

امضای عجیب و مضحکِ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، سوژۀ رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

العالمآمریکا

کاربران شبکه های مجازی، ویدئویی از لحظۀ امضای حکمی توسط دونالد ترامپ را منتشر کردند و از امضای عجیب و بلندِ رئیس جمهوری آمریکا ابراز شگفتی کردند.

وبگاه آمریکایی «slate»، گزارشی طنز دربارۀ امضای رئیس جمهور جدید آمریکا منتشر کرد و برخی از مشاهیر مطبوعات آمریکا آن را به سیگنال های زلزله شناسی و مقیاس ریشتر تشبیه کردند.

برخی دیگر امضای ترامپ را به نوار قلب تشبیه و برخی دیگر، آن را به مثابۀ نقاشی از مجموعه ای میخ ارزیابی کردند و تاکید کردند که هیچ فاصله و منحنی در میان حروف مشاهده نمی شود که بتوان با کمک آن ها حروف را از یکدیگر متمایز کرد.

کاربران تویتر نیز از این سوژه نگذاشتند؛ یکی از کاربران نوشت، این امضا، خط های امواج شیاطین است و دیگری نوشت: «از خواندنِ امضای ترامپ به این نتیجه رسیدم که این امضا، فریاد کمک است؛ دونالد ترامپ سعی دارد با این امضا بگوید که من در واقع دونالد ترامپ نیستم و نام واقعی من "AuuuUUuuuuuA" است».

امضای رئیس جمهور جدید آمریکا، نظر کارشناسان و تحلیل گران خط را نیز به خود جلب کرد و شماری از خط شناسان سعی کردند از روی خط، شخصیت دونالد ترامپ را شناسایی کنند.

به نوشتۀ روزنامۀ ایندی پندنت، «تریسی تراسل» تحلیل گر خط در بنیاد بریتانیا، خط درشتِ ترامپ را نشانۀ روحیۀ آینده نگری، پویایی، شجاعت و بی باکی و لجبازی دانست و تاکید کرد که این ویژگی ها، از او مذاکره کننده ای سخت گیر می سازد.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها