عکس‌‌های‌ لو رفتۀ عکاس‌ آلمانی از کرۀشمالی!

عکس‌‌های‌ لو رفتۀ عکاس‌ آلمانی از کرۀشمالی!
سه شنبه 5 بهمن 1395 - 21:06

یک عکاس آلمانی، موفق شد عکس هایی از زندگی مردم در کشورِ بستۀ کرۀ شمالی افشا کند.

العالمگوناگون

"مارتین"، عکاس آلمانی، موفق شد به کرۀ شمالی سفر کند و مجموعه ای از عکس های ارزشمند از این کشورِ بسته تهیه کند و آن ها را به خارج از این کشور برساند.

در این میان، روزنامۀ انگلیسی "دیلی میل" که به نشر اخبار جنجالی معروف است، از این عکس ها استقبال کرد تا بتواند گوشه هایی از زندگی مردم را در این کشور پیچیده و منزوی علنی کند، کشوری که زندگی مردم در آن، به مثابۀ معمایی برای جهانیان تبدیل شده است.

اما عکس ها و اماکنی که عکاس آلمانی از آن ها عکس گرفته است، با تصوراتی که جهانیان از زندگی در کرۀ شمالی ساخته اند، به هیچ وجه همخوانی ندارد و این موضوع، همگان را شگفت زده کرد.

عکس های مارتین، مردمی را به تصویر می کشد که در شرایطی بسیار خوبی به سر می برند و در زندگی، زمینه هایی برای خنده و بازی و سرگرمی دارند، به این ترتیب، تصور مردم جهان از مردمی که هر از چندگاهی آزمایش اتمی انجام می دهند و ثبات و صلح جهانی را به خطر می اندازند و رهبرشان مخالفان را به شیوه های وحشتناک اعدام می کند، جایی در این عکس ها ندارد.

عکاس آلمانی می گوید که به او و گروهش اجازه داده شد که به گردش در کرۀ شمالی بپردازد به این شرط که در تمام هشت روزی که در این کشور به سر می برد، مأموری از دولت، آن ها را همراهی کند. او نیز با استفاده از این فرصت، توانست عکس هایی ازسواحل، اماکن و مردم این کشور بگیرد، مأمور دولت، یک بار از او خواست یکی از عکس ها را فوراً پاک کند، اما او توجهی به این دستور نکرد.

 

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها