لاوروف با گروه های مخالف سوریه گفتگو می کند

لاوروف با گروه های مخالف سوریه گفتگو می کند
جمعه 8 بهمن 1395 - 09:43

سرگئي لاوروف وزير امور خارجه روسيه به منظور اطلاع رساني درباره نتايج مذاكرات آستانه و روند آشتي در سوريه، امروز جمعه با اعضاي گروه هاي مسلح سوري در مسكو ديدار و گفتگو مي كند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاري ايتارتاس از مسكو، لاوروف پيشتر گفته بود  از همه نمايندگان گروه هاي مسلح مخالف سوريه براي شركت در اين مذاكرات در روز 27 ژانويه در مسكو دعوت به عمل آمده است.

وي اعلام كرد براي اطمينان بخشي درباره تلاش هاي روسيه تركيه و ايران در مذاكرات آستانه، روسيه از همه اعضاي گروه هاي سياسي مخالف سوري براي سفر به مسكو دعوت كرده است تا آنها در جريان مذاكرات استانه قرار گيرند و شاهد تحولات مثبت در روند اين گفتگوها در آينده باشيم.

قدري جميل رهبر جبهه مردمي سوريه براي تغيير و آزادي، به نمايندگي از گروه موسوم به گروه مسكو به اين خبرگزاري گفت علاوه بر گروه وي ، گروه هاي مخالف موسوم به گروه قاهره ، گروه آستانه و گروه حميميم در نشست مسكو شركت خواهند كرد. افزون بر آن پيش بيني مي شود گروه هاي مختلف كرد سوريه نيز در نشست مسكو شركت كنند.

قدري جميل تاكيد كرد ممكن است پس از مذاكرات با لاوروف ، نشست جداگانه اي ميان گروه هاي مختلف مخالفان سوري در اين شهر برگزار شود.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها