عکس ... گاف‌های ترامپ تمامی ندارد!

عکس ... گاف‌های ترامپ تمامی ندارد!
يکشنبه 10 بهمن 1395 - 19:21

غلط املایی دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا در تازه ترین توئیتش در انتقاد از اخبار و سیاست های روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست، روز ( شنبه) با طوفانی از تمسخر کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شد. در نگارش این توئیت دو غلط املایی فاحش وجود دارد.

العالم - آمریکا

 ترامپ در حساب کاربری اش، توئیت کرد که پوشش های خبری دو روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست بطورکلی در مورد من در اشتباه بود و تاکنون نیز آن را تغییر نداده اند و هرگز این کار را نخواهند کرد.
وی افزود: پوشش اخبار مربوط به من در نیویورک تایمز و واشنگتن پست آنقدر کذب و کینه توزانه بوده است که تایمز مجبور شده است به دلیل این اخبار از خوانندگان خود که در حال کم شدن هستند، عذر خواهی کند.

ترامپ در نگارش این قسمت از توئیت خود دو غلط املایی داشت، نخست آنکه در استفاده از حرف تعریف the، این حرف را اشتباها thr نوشت و دوم آنکه از کلمه gas به جای فعل has استفاده کرد.


نیویورک تایمز از جمله روزنامه های منتقد ترامپ است. این روزنامه چند ماه پیش در مقاله ای با ارائه دلایل متعددی اعلام کرد که ترامپ صلاحیت تصدی مقام ریاست جمهوری آمریکا را ندارد.
نیویورک تایمز در این مقاله عنوان کرد که ترامپ از هیچ نوع سابقه سیاسی برخوردار نیست و تنها اعتبار وی برای شرکت در این انتخابات سرمایه و شهرت تلویزیونی اش است.

یکی از کاربران توییتر دربارۀ اشتباهات ترامپ، نوشت: "چرا ترامپ در کاخ سفید یک ویراستار برای تصحیح املاء استخدام نمی کند"؟
کاربر دیگری نیز به تمسخر گفت: "حداقل، ملانیا بدترین سخنران به زبان انگلیسی در کاخ سفید نیست"!

 221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها