مشاوران کاخ سفید: دستورات ترامپ تازه شروع شده‌اند

مشاوران کاخ سفید: دستورات ترامپ تازه شروع شده‌اند
سه شنبه 12 بهمن 1395 - 19:43

مشاوران ترامپ معتقدند که فرمان‌های اجرایی رئیس‌جمهوری این کشور که تا کنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده تازه آغاز شده‌اند.

العالم ـ آمریکا
به گزارش لس‌آنجلس تایمز، باوجود انتقادها از تصمیمات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خصوص در ارتباط با ممنوعیت ورود مهاجران مسلمان به آمریکا مشاوران ارشد کاخ سفید که وظیفه نگارش فرمان‌های اجرایی ترامپ را دارند اعلام کردند کار آنها تازه آغاز شده است.

هرچند ترامپ و مشاورانش برای توجیه این اقدام موضوع امنیت ملی را مطرح کرده‌اند اما هدف نهایی آنها مهمتر است. استیو بانون استراتژیست ارشد و استیفن میلر، مشارو ارشد به دنبال انتقال آمریکا به مسیری هستند که در نهایت بتواند مانع از ورود مردمی شوند که توانایی جذب در جامعه آمریکا را ندارند.

به گزارش تسنیم، سه ماه آتی برای این طرح ترامپ بسیار حیاتی است. مشاوران کاخ سفید نیز به دنبال کنترل‌های امنیتی جدید و شدیدی هستند تا بتوانند مانع از ورود اکثریت شهروندان کشورهای مسلمان شوند.

با اینحال دولت جدید با چالشهای زیادی مواجه است. انتقاد شخصیتهای مهم ازجمله جمهوریخواهان، باراک اوباما و همچنین عدم فرمانبرداری سرپرست دادگستری از دستور ترامپ همگی بیانگر مشکلاتی است که ترامپ با آن مواجه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها