دانلود نرم افزار انتقال و دریافت بسیار سریع فایل برای آندروید

دانلود نرم افزار انتقال و دریافت بسیار سریع فایل برای آندروید
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 14:32

نرم افزار SHAREit یکی از برترین و محبوب ترین نرم افزار های آندرویدی و ویندوزی است که هم اکنون با امتیاز ۴٫۴ از ۵ و با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود وجود دارد

العالم - فضای مجازی

نام : SHAREit
پلتفرم : آندروید
حجم : ۵ مگابایت
ورژن : ۳٫۷٫۵
انتشار : ۲۰۱۷
دسته بندی : اشتراک گذاری ، انتقال و دریافت
نرم افزار SHAREit حدود ۳۰ برابر سریع تر و قوی تر از بلوتوث کار می کند و شما میتوانید فقط با چند کلیک ساده فایلی که می خواهید را دریافت کنید و یا انتقال دهید .
محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده که شما میتوانید با زدن گذینه Send فایلی را برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید و با زدن گزینه Receive فایلی که از طرف شخص مقابل می خواهید را می توانید دریافت کنید .
همچنین غیر از ارسال فایل و عکس و… شما می توانید با شخصی که به آن متصل هستید گفت و گو کنید و برای او پیام ارسال کنید ! در کل این نرم افزار یکی از بهترین و آسان ترین و سریع ترین نرم افزار های انتقال و دریافت فایل است که شما می توانید حتی از روی ویندوز هم فایلی بر روی موبایل خود ارسال کنید !
این برنامه اصلا اینترنت نیاز ندارد و در هر شرایطی میتوانید از این نرم افزار به خوبی استفاده کنید . اگر به دنبال این هستید که فایل های حجیم و یا کم حجم خود را با بالاترین سرعت انتقال دهید و یا دریافت کنید ، می توانید این نرم افزار محبوب و پرمخاطب را دانلود کنید .

تصاویری از محیط نرم افزار SHAREit


آموزش
ابتدا فایل نصبی را دانلود کنید .
سپس فایل نصبی را بر روی دستگاه خود اجرا کرده و به نصب بازی بپردازید .
پس از نصب ، نرم افزار را اجرا کرده و استفاده کنید .

 لینک دانلود:

دانلود فایل apk با لینک مستقیم

دانلود نسخه مود شده با لینک مستقیم

دانلود نسخه ویندوز با لینک مستقیم

 

 منبع:میهن دانلود

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها