هشدار حماس نسبت به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرا

هشدار حماس نسبت به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرا
پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 - 09:32

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" دولت رژیم صهیونیستی را مسئول کامل تبعات عملیات های بی وقفه سرکوب وحشیانه و خطرناک اسرای فلسطینی توسط اداره زندان ها و یگان های سرکوب اسرا؛ به ویژه در زندان های نفحه و نقب دانست.

فوزی برهوم سخنگوی حماس با قرائت بیانیه ای نسبت به تداوم سیاست های تروریستی سرکوب اسرای فلسطینی هشدار داد و خواستار حمایت فوری و قاطعانه از انتفاضه زندان های فلسطینی و انجام تحرکات مختلف به منظور تقویت پایداری اسرا و وادار کردن دولت صهیونیستی به رعایت حقوق اسرا و توقف تجاوزات علیه آنها شد.

این جنبش از تمامی موسسات حقوقی و بشردوستانه خواست تحرکاتی فوری برای حمایت از اسرا و پایان دادن به جنایت های روزمره رژیم صهیونیستی علیه آنها اتخاذ کنند.

حماس در ادامه بیانیه خود از پایداری مثال زدنی اسرای قهرمان فلسطینی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی تمجید کرد و تاکید نمود که اقدام "خالد سیلاوی" و "احمد عمر نصار" دو اسیر قهرمان فلسطینی که به زندانبانان صهیونیست حمله کرده و آنها را زخمی نموده بودند، اقدامی قهرمانانه و دفاع از خود در واکنش به سرکوبگری اداره زندان ها و عناصر پلیس رژیم صهیونیستی و نقض حقوق اسراست.

لازم به ذکر است که یک اسیر فلسطینی به نام "احمد عمر نصار" از اهالی روستای "مادما" در نابلس، چهارشنبه شب گذشته در دومین حادثه حمله به زندانبانان صهیونیست، با سلاح سرد یک زندانبان صهیونیست را در یکی از بخش های زندان نقب مورد حمله قرار داد و از ناحیه صورت زخمی کرد. قبل از این هم "خالد سیلاوی" از اهالی شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه ظهر چهارشنبه در واکنش به اقدامات یگان سرکوب اسرای فلسطینی "متسادا" که دو روز قبل به زندان نفحه حمله کرده بود، یک زندانبان صهیونیست را در این زندان صحرایی با ضربات چاقو زخمی کرده بود.

 

پربیننده ترین خبرها