"مخالف" بشار اسد از ورود به آمریکا منع شد!

شنبه 16 بهمن 1395 - 23:09

درپی تصمیم مهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و در رویدادی بی نظیر، یکی از مخالفان معروف سوری مورد حمایت واشنگتن از ورود به خاک آمریکا منع شد.

العالمسوریه
در نتیجه تصمیم مهاجرتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در خصوص ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور مسلمان از جمله سوریه به آمریکا، "رضوان زیاده" از اعضای گروه موسوم به شورای ملی سوریه که به داشتن روابط نزدیک با لابی های آمریکایی معروف است، از ورود به خاک آمریکا باز ماند.
به نوشته روزنامه واشنگتن پست، رضوان زیاده که به عنوان تحلیلگر در "مرکز مطالعاتی العربی" در واشنگتن فعالیت می کند، 23 ژانویه گذشته، قبل از صدور فرمان ضد مهاجرتی ترامپ، آمریکا را به مقصد ترکیه ترک کرده بود، اما هنگام بازگشت، از ورود او به هواپیمایی که عازم آمریکا بود، جلوگیری و پس از مدتی انتظار، تحویل فرودگاه فرانکفورت داده شد.
براساس این گزارش وی چند ساعت در فرودگاه منتظر ماند و پس از اتمام تحقیقات پلیس آلمان، به او اجازه داده شد که با هواپیمای خطوط ترکیه برگردد.
وی سپس عازم شهر دالاس آمریکا، جایی که وکیل او و چند نفر دیگر منتظرش بودند شد و به محض رسیدن به آنجا گفت:" براساس شمارشِ او حدود 108 نفر که اغلب اتباع یمن و عراق بوده اند، از  سوار شدن به هواپیمای عازم آمریکا، منع شده بودند.

213-9

پربیننده ترین خبرها