زن مغربی دخترش را به شیوه داعشی‌ها کشت

زن مغربی دخترش را به شیوه داعشی‌ها کشت
يکشنبه 17 بهمن 1395 - 08:43

یک زن مغربی پس از کشتن دختر 9 ساله اش به شیوه داعشی ها، تلاش کرد تا دختر دیگرش را به قتل برساند.

العالم آفریقا

اسکای نیوز عربی روز یکشنبه گزارش داد، این زن مغربی با آتش زدن منزل خود واقع در منطقه «افوس» درحومه الرشیدیه ، تلاش کرد تا دختر 5 ساله اش را بکشد، اما وی به طور معجزه آسا از منزل فرار کرد و درنتیجه از مرگ نجات یافت.

روزنامه اینترنتی الصباح نوشت به دنبال این جنایت، ماموران پلیس الرشیدیه برای بازداشت این زن که اختلال روانی داشت، شتافتند، وپس از بازجویی مفصل، وی را به اتهام قتل عمد و آتش زدن منزل به دادستانی کل تحویل دادند.

طبق این گزارش، ماجرا ازآن جا آغاز شد که این زن بعد از خارج شدن همسرش از منزل، به آشپزخانه رفته و چاقویی را برمی دارد و دخترش را به روی زمین هل می دهد و بدون توجه به داد و بیداد و بی تابی دخترش، وی را درمقابل دختر دیگرش گردن می زند.
این زن جنایتکار تنها به کشتن دختربچه اش اکتفا نکرد، بلکه تلاش می کند تا دختر دومش را نیز به همان شیوه به قتل برساند. مادر دخترش را درمنزل دنبال کرده و کودک دراتاقی پناه می گیرد و از ترس، در اتاق را به روی خود قفل می کند و زن تلاش می کند تا منزل را آتش بزند، اما دختر به شکل معجزه آسایی درب منزل را باز می کند و فریادکنان پا به فرار می گذارد.

مادر درحالیکه نظاره گر سوختن منزلش درآتش است، در وضعیت هیستریک است واین مساله همسایگانش را برای خاموش کردن آتش وادارمی کند و همسر زن و نیروی پلیس را خبر می کنند و زن به کشتن دخترش اعتراف می کند.
نیروهای پلیس به محض رسیدن به محل حادثه، زن را بازداشت کرده و پس از خاموش کردن آتش، جسد دختر را معاینه کرده و مشاهده می کنند که از ناحیه گردن دچار زخم شدید شده و بعد از گرفتن عکس، وی را طبق توصیه دادستانی کل، به مرکز پزشکی قانونی منتقل می کنند.

اظهارنظرهای ضد و نقیضی درباره انگیزه این زن از ارتکاب این جنایت صورت گرفته است، همسر او به بازجویان گفته است که همسرش به طور مرتب تحت درمان روانپزشک بوده است و اخیراً بیماری وی تشدید شده و نتیجه وی به قتل دخترشان اقدام کرده است اما ظاهراً مدرکی دراثبات اظهارات خود به پلیس ارائه نکرده است.

به گفته شاهدان، این زن در وضعیت اجتماعی بدی زندگی می کرد، و با همسر و خانواده اش اختلاف شدید داشت و به احتمال زیاد با تشدید اختلافات با همسرش، برای انتقام از وی به آتش زدن منزل و کشتن دخترش اقدام کرده است.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها