عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

با ایران همسنگر خواهیم ماند

با ایران همسنگر خواهیم ماند
سه شنبه 19 بهمن 1395 - 14:41

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: برای مقابله با دو خطر تکفیری و اسرائیلی با ایران همسنگر خواهیم ماند.

العالم-لبنان

به گزارش العهد، شیخ قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: امروز در جنگ های رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه کشورهای عربی، ایران یک قلعه و دژ محکم برای مقابله با آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک های تکفیری به شمار می رود و افزود: زمانی که رژیم صهیونیستی و گروهک های تکفیری با ما جنگیدند، ایران بزرگترین حامی ما بود.

قاووق در ادامه گفت: ایران با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و علی رغم فشارهای زیادی که بر این کشور وارد شد، از حمایت از کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه و عراق دست بر نداشت و بزرگترین حمایت کننده این کشورها در مقابله با رژیم صهیونیستی و گروهک های تکفیری است.

وی تاکید کرد: ما با ایران همسنگر خواهیم ماند، چه آمریکا بخواهد و چه نخواهد، ما ایران را ترک نمی کنیم و به آن وفادار خواهیم ماند.

وی در ادامه گفت: ما توانستیم جلوی پیشروی داعش در سوریه، عراق و لبنان را بگیریم، اما لبنان هنوز در معرض خطر گروه تروریستی داعش قرار دارد و مناطق جرود عرسال و راس بعلبک همچنان پایگاه و گذرگاه عناصر داعشی هستند و ما نمی توانیم نسبت به خطری که وطن و ملتمان را تهدید می کند بی توجه باشیم و علی رغم تمام فشارها و تهدیدات عربی و منطقه ای و بین المللی  که خواسته آن ها خروج حزب الله از سوریه است، دست از مقابله با گروهک های تکفیری برنخواهیم داشت.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها