پیش‌بینی مدل‌های لباس زنانه در سال ۲۰۱۷

پیش‌بینی مدل‌های لباس زنانه در سال ۲۰۱۷
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 11:24

یکی از وظایف اصلی کارشناسان مد معرفی مدل‌های جدید برای فصل‌ها و سال‌های پیش رو است.

العالم - گوناگون

 کارشناسان مد این کار را با تحلیل لباس‌های چهره‌های مشهور، تیپ‌های خیابانی در شهرهای مختلف و فاکتورهای شاخص فرهنگ عامه مثل سینما و تلویزیون انجام می‌دهند.
لارن کنراد ۳۱ ساله از کارشناسان مد است که کار خود را از برنامه‌های تلویزیونی آغاز کرد و به طراحی مد و لباس و کارشناسی مد روی آورد و اکنون در حیطه طراحی و تبلیغ مد و لباس فعالیت می‌کند. او از کارشناسانی است که پیش بینی‌های موفقی درباره ترندها و مدل‌های هر فصل انجام می‌دهد. در این مطلب پیش‌بینی لارن کنراد درباره مدل‌های لباس زنانه در سال ۲۰۱۷ را می‌خوانید.

لارن کنراد فعال حیطه مد

صورتی
به پیش بینی لارن کنراد صورتی رنگ شاخص امسال خواهد بود. طیف‌های سردتر و کمرنگ‌تر صورتی مثل صورتی چرک، هلویی و کالباسی در این میان حضور بیشتری دارند.


 لباس چین‌دار
لباس‌هایی  با یقه و لبه‌های چین‌دار و رافل یادآور سبک رمانتیک است که مورد علاقه خانم‌هاست. امسال این مدل‌ها را بیشتر خواهید دید.

راه راه درشت
سبکی که در دهه هفتاد میلادی ابداع شد دوباره برگشته است و امسال شاهد ظهور رنگ‌های زیبا و طرح‌های راه راه در لباس‌های زنانه خواهیم بود.

آستین‌های گشاد و چین‌دار
امسال طراحان لباس همه خلاقیت و نوآوری خود را در آستین‌ها لباس‌ها به کار گرفته‌اند و شاهد لباس‌هایی با آستین‌های لاله‌ای و چین‌دار و بلند خواهیم بود.

کفش‌های پشت باز
صندل‌های جلوبسته یا کفش‌های پشت باز امسال از مدل‌های شاخص و متفاوت در حیطه کفش‌های زنانه هستند که اگر می‌خواهید مد روز باشید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

منبع:چی بپوشم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها