کشف دو گور جمعی قربانیان داعش در الانبار

کشف دو گور جمعی قربانیان داعش در الانبار
پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 - 21:40

دو گور جمعی حاوی اجساد افراد اعدام شده به دست تروریست های داعش در الانبار عراق کشف شد.

العالم – عراق

مقامات عراقی روز پنجشنبه اعلام کردند نظامیان این کشور دو گور جمعی را که اجساد افراد اعدام شده به دست گروه تروریستی داعش در غرب عراق در آنها دفن شده است، کشف کردند. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از الحبانیه، یک سروان عراقی عضو لشکر یکم ارتش عراق در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد ارتش عراق در رطبه دو گور جمعی کشف کرده است که اجساد اعضای نیروهای امنیتی و همچنین غیر نظامیانی که به دست داعش اعدام شده اند، در آنها دفن شده اند.

این افسر عراقی اعلام کرد بر  اساس اطلاعات اولیه ای که به دست آمده است، قربانیان زمانی که داعش در سال 2014 این منطقه را اشغال کرد، اعدام شده اند.

رطبه در حدود 400 کیلومتری غرب بغداد در استان الانبار و در مسیر جاده اصلی که پایتخت عراق را به مرز اردن متصل می کند، واقع شده است.

عماد مشعل، شهردار رطبه اعلام کرد یکی از دو گور جمعی در زمینی که در مرکز رطبه به عنوان محل تخلیه زباله استفاده می شد و گور جمعی دیگر در حومه جنوبی رطبه کشف شده است.

این منبع افزود اجسادی که ما مشاهده کردیم آثار گلوله روی آنها مشهود بود . ما شمار دقیق اجساد را نمی دانیم و این امر را به تیم پزشکی قانونی واگذار کرده ایم. به گفته وی انتظار می رود حدود 20 جسد در این گورهای جمعی دفن شده باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها