سی بی اس اعلام کرد:

افشای پرونده جدید 35 صفحه ای ترامپ

افشای پرونده جدید 35 صفحه ای ترامپ
دوشنبه 25 بهمن 1395 - 12:41

تارنمای سی بی اس نیوز نوشت: با افشای یک پرونده 35 صفحه ای روابط ترامپ با روسیه از طرف نیروهای انتظامی زیر ذره بین قرار گرفته است.

العالم-آمریکا 
تارنمای شبکه تلویزیونی آمریکایی دیروز (یکشنبه) به وقت محلی در گزارشی در این باره افزود: اسناد مذکور چند روز قبل از ادای سوگند توسط ترامپ به عنوان رئیس جمهوری جدید آمریکا منتشر شد، اما وی در کنفرانس خبری خود در روز 11 ژانویه (22 دی) وجود چنین پرونده ای را انکار کرد.
در این پرونده ادعا شده بود که مسکو اطلاعات خاص مالی و شخصی درباره ترامپ دارد.
سی بی اس به نقل از منابعی که نام آنها را فاش نکرد، ادامه داد: هر چند زمانی که این اسناد تایید نشده برای اولین بار افشا شدند، توجه چندانی جلب نکردند، اما اکنون بازرسان برای دستیابی به جزییات بیشتر به بررسی آن ادامه می دهند.
اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) هم اکنون نقش رهبری این بررسی ها را به عهده دارد و شماری از سازمان های اطلاعاتی نیز به آن در پیشبرد پرونده کمک می کنند.
منابع اطلاعاتی شبکه سی بی اس همچنین گفتند که در آغاز کسی این ادعاها را باور نکرد، اما پس از پایان کارزار انتخاباتی و اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری با بررسی شیوه برخورد دو نامزد اصلی یعنی ترامپ و هیلاری کلینتون با موضوع روسیه اکنون به بازنگری اتهامات جاسوس انگلیسی پرداخته اند.
مساله دیگری که به این سوء ظن ها دامن می زند اظهارات سخنگوی مایکل فلین مشاور امنیت ملی ترامپ در روز پنجشنبه است.
وی (سخنگوی فلین) گفت که فلین بخاطر نمی آورد موضوع تحریم ها علیه روسیه را با سرگئی کیسلیاک (Kislyak) سفیر روسیه در آمریکا را مطرح کرده باشد اما مطمئن هم نیست که چنین کاری نکرده باشد.

منبع:ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها