شخصیت‌های فلسطینی: جلوگیری از پخش اذان جنایت است

شخصیت‌های فلسطینی: جلوگیری از پخش اذان جنایت است
سه شنبه 26 بهمن 1395 - 14:08

شخصیت های سیاسی فلسطینی و نمایندگان مجلس فلسطین، تلاش های رژیم اشغالگر برای جلوگیری ازپخش اذان را به منزله جنایت درحق ملت فلسطین و نقض قوانین بین المللی دانستند.

العالم اراضی اشغالی
به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه ، فلسطینی ها با همه طرح هایی که آزادی آنان را درادای مناسک دینی هدف قرار می دهد، مقابله خواهند کرد.
احمد المدلل از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین درمصاحبه با خبرنگار العالم گفت: دشمن صهیونیستی با ممانعت از پخش اذان، همچنان به اقدامات جنایتکارانه خود ضد فلسطنیی ها ادامه می دهد و این اقدام به منزله تحریک احساسات مسلمانان درهمه جای دنیاست.
وی درباره اختلافات میان فلسطینی ها هشدار داد و گفت که دشمن صهیونیست از این اختلافات برای سرپوش گذاشتن برجنایت های خود وادامه تجاوزاتش ضد ملت فلسطین سوء استفاده می کند.
احمد ابوحليبه رئیس موسسه بین المللی قدس و عضو مجلس قانونگذاری فلسطین نیز گفت :«به نظر من، اهالی قدس و سرزمین های اشغالی از سال 48 ، تلاش می کنند تا تسلیم این طرح نشوند و اجازه اجرای آنرا ندهند زیرا آن ها اذان و پخش شدن صدای آن از طریق بلندگو را از شعائر دین مبین اسلام می دانند.
آمال حمد از مسئولان جنبش فتح نیز گفت تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر جلوگیری از پخش اذان، قطعاً اقدامی خطرناک و بی سابقه درزمینه سیاست های رژیم اشغالگر اسرائیل ضد ملت فلسطین به شمار می رود.
وی افزود که این تصمیم، به منزله نقض قوانین بین المللی ونیز قوانین انسانی است که آزادی ادیان و آزادی عقیده و بیان را تضمین می کند.

215

پربیننده ترین خبرها