دبیرکل حزب الله لبنان:

سلاح اتمی را به تهدیدی برای تل آویو تبدیل می کنیم

سلاح اتمی را به تهدیدی برای تل آویو تبدیل می کنیم
پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 - 18:29

سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی نصیحت کرد که مخازن آمونیاک حیفا را تخلیه و رآکتورهای اتمی دیمونا را برچیند تا از موشک های مقاومت در امان باشد.

العالم لبنان

به گزارش شبکه خبری العالم، وی این مطلب را در عصر امروز (پنجشنبه) مراسم سالگرد سران شهید مقاومت، سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب و عماد مغنیه بیان کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره تعویق تصمیم تخلیه مخازن آمونیاک در حیفا یادآور شد که این مخازن را هر جا ببرند، به آن دست می یابیم، امروز به این مناسبت، نه فقط از دشمن می خواهم مخازن آمونیاک در حیفا را تخلیه کنند بلکه از آن می خواهیم رآکتورهای اتمی دیمونا را برچینند.

نصرالله گفت، ما می توانیم این تهدید را به فرصت و سلاح اتمی صهیونیستی را به تهدیدی برای خودش، نظامش و شهرک نشینانش تبدیل سازیم، دشمن به قدرت مقاومت لبنان واقف بوده و می داند که وقتی بگوید می تواند کاری را انجام دهد، حتما انجام خواهد داد.

دبیرکل حزب الله با بیان اینکه هدف تهدیدهای اسرائیل به جنگ علیه لبنان که از سال 2006 تاکنون بارها تکرار شده ، اعمال فشار بر مردم لبنان به ویژه هواداران مقاومت است، اظهارداشت: حتی اگر « دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل را به جنگ علیه لبنان تشویق کند، بازهم ما نمی ترسیم و هرگز هراسی به خود راه نمی دهیم.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: برخی کشورهای عربی ، اسرائیل را به جنگ علیه مقاومت لبنان تحریک می کنند زیرا حزب الله توطئه های سیاه آنها در منطقه را ناکام ساخته است.

وی با بیان اینکه « اسرائیلی ها می دانند که اگر موشک ها به نیروگاه اتمی دیمونا و یا مخازن آمونیاک اصابت کند، چه حجمی از خطر رژیم اسرائیل را تهدید می کند»، گفت: اسرائیلی ها با باور به قدرت و توان مقاومت لبنان مخازن آمونیاک در حیفا را تخلیه کرده اند.

دبیرکل حزب الله با تاکید به اینکه« برخی تخلیه مخازن آمونیاک در حیفا را نشانه ای برای شروع جنگ دانسته اند»، افزود: اسرائیلی ها به این باور رسیده اند که مقاومت در صورت شروع جنگ تنها در خاک لبنان و یا مرزها نخواهد جنگید و به همین دلیل شاهد ایجاد استحکامات و دیوارها در اطراف شهرک های صهیونیست نشین و مناطق حساس امنیتی و نظامی توسط ارتش اسرائیل هستیم.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه « مقاومت و ارتش لبنان برای مقابله با بدترین حالات آماده هستند»، به افسران صهیونیست هشدار داد که اگر بر مبنای اطلاعات اشتباه فکر کنند می توانند علیه لبنان مرتکب حمله نظامی شوند، سخت در اشتباه هستند.

وی خطاب به افسران و فرماندهان ارتش صهیونیستی تاکید کرد: اگر مرتکب حماقت شویدو جنگی را علیه لبنان شروع کنید، شگفت زده خواهید شد و با همان چیزی مواجه خواهید شد که همواره از آن می ترسید.

206-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها