واکنش ایران به حمله تروریستی در پاکستان

واکنش ایران به حمله تروریستی در پاکستان
جمعه 29 بهمن 1395 - 11:56

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله تروریستی اخیر در پاکستان گفت: تحقق یک حرکت همه جانبه بین المللی علیه ترور، خشونت و افراطی گری در همه نقاط جهان الزامی است

 العالم - ایران

به دنبال عملیات تروریستی و انتحاری شب گذشته در ایالت سند پاکستان که دهها کشته و مجروح بر جای گذاشت، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید اینگونه حملات بیرحمانه و وحشیانه، با دولت، ملت و  تمامی بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک ابراز همدردی کرد.

قاسمی خاطر نشان کرد: استفاده ابزاری از ترور و دهشت افکنی برای تامین اغراض سیاسی، پلید ترین شیوه در سپهر سیاست است که منطقه و جهان را ناآرام، نا امن و بی ثبات کرده است. امروز  وقت آن است جهان و جهانیان بیش از گذشته به خود آیند و با اقدامات عملی و هماهنگ و بدور از استانداردهای دو گانه برای همیشه سایه شوم ترور و کشتار بی گناهان را از سر بشریت دور نماید.  جهان باید بداند و بخاطر داشته باشد که جان تمامی انسان ها در همه نقاط جهان به یک میزان ارزشمند است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با یادآوری مسئولیت همه کشورها و سازمان های بین المللی در این زمینه افزود: لازم است حرکتی گسترده  و جهانی علیه ترور، خشونت و افراطی گری بر پا شود  و همه دولتها و ملت های صلح جو بدان بپیوندند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در گذشته مطرح کرده است راه نجات جهانیان و ممانعت از یک بی ثباتی که همه را با هم  در خود فرو خواهد برد، مقابله بی امان با این بلیّه قرن و اجماع جهانی علیه افراطی گری و تروریسم و خشکاندن ریشه های فرهنگی آن است و در این زمینه همچنان آماده همراهی و همکاری در این هدف مقدس  است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها