همایش تجاری ایران و آذربایجان در سرعین

همایش تجاری ایران و آذربایجان در سرعین
پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 - 13:27

همایش تجاری ایران و آذربایجان با حضور مقام های بلند پایه دو کشور روز پنجشنبه در شهر گردشگری سرعین استان اردبیل آغاز بکار کرد.

العالم-ایران
 در این همایش یک روزه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان و شاهین مصطفی اف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و رییس آذری این کمیسیون حضور دارند.
همچنین چند تن ازمقام های بلند پایه دو کشور و جمعی از تجار، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی ایران و آذربایجان در این همایش شرکت دارند.
بررسی همکاری های دوجانبه، زمینه های افزایش مناسبات، بررسی چگونگی ارتقای همکاری های مشترک اقتصادی دو کشور و نیز تسهیل همکاری های اقتصادی بین فعالان اقتصادی دو طرف از جمله مسایل مطرح شده در این همایش خواهد بود.
همچنین در آغار این همایش، تفاهم نامه اقتصادی بین رییس اناق بازرگانی مشترک ایران وآذربایجان و رییس کنفدراسیون کارآفرینان جمهوری آذربایجان و نیز تفاهم نامه همکاری اقتصادی دو جانبه بین رییس بنیاد سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان و رییس اتاق بازرگانی اردبیل به امضا رسید.
وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای شرکت در این همایش روز چهارشنبه به اردبیل سفر کردند.
نشست مشترک اقتصادی دو کشور چهارشنبه شب برگزار و روسای ایرانی و آذری کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی دو کشور با هم دیدار و گفت و گو کردند.
هیات اقتصادی جمهوری آذربایجان در جریان سفر 2 روزه خود به استان اردبیل از توانمندی های اقتصادی و گردشگری این استان نیز بازدید می کنند.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها