تاکید خطیبان جمعه بر هم‌پیمانی جریان تروریسم با رژیم صهیونیستی

تاکید خطیبان جمعه بر هم‌پیمانی جریان تروریسم با رژیم صهیونیستی
جمعه 6 اسفند 1395 - 17:43

خطیبان نماز جمعه سراسر کشور در خطبه های این آئین عبادی سیاسی تاکید کردند که جریان تروریسم که سراسر جهان را به آشوب کشانده، هم پیمان رژیم صهیونیستی است.

العالم- ایران

امامان جمعه با تصریح این موضوع که ریشه تمام جریان های تروریستی ضدبشری با حمایت های دولت های استکباری در محافل رژیم صهیونیستی شکل می گیرد، خاطرنشان کردند: رژیم اسرائیل، استکبار جهانی و برخی دولت های دست نشانده ،حامی اصلی تروریسم در کشورهای عراق، سوریه، یمن و ... هستند و برای رسیدن به اهداف شومشان از هیچ اقدامی خودداری نمی کنند.
خطیبان نماز جمعه با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان،اظهار کردند:امروز مسلمانان وظیفه دارند با حفظ وحدت و برادری، در برابر دشمن صهیونیستی مقاومت کنند و بدانند شجاعت و ایستادگی در برابر مستکبران رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین، تنها در مبارزه همه جانبه نهفته است.
در خطبه های این هفته نماز جمعه همچنین به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران اشاره شد و خطیبان نماز جمعه تاکید کردند: سخنان رهبر معظم انقلاب و بیانیه این کنفرانس در حمایت از قدس شریف باید سرلوحه کار همه کشورهای اسلامی قرار گیرد.
خطبه های ایراد شده در برخی از مراکز استانها به شرح زیر تقدیم حضور مخاطبان می شود:
** مشهد
امام جمعه مشهد گفت: جمهوری اسلامی ایران در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، اقتدار خود را در منطقه و در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.
آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس خط کلی حرکت ضد اسرائیلی در جهان اسلام را تبیین کردند.
وی با اشاره به برپایی کنفرانس امنیتی مونیخ نیز اظهار کرد: در این کنفرانس حکومت سعودی و دولت ترکیه در کنفرانس مونیخ دست به دست هم داده و با اسرائیل یکی شدند و به کشورهای ضد صهیونیسم حمله کردند.
** کرمان
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: جریان تروریسم که سراسر جهان را به آشوب کشانده، هم پیمان رژیم اسرائیل است.
حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) افزود: رژیم صهیونیستی و تروریست ها برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی خودداری نمی کنند.
وی بیان کرد: امیدواریم مسلمانان و سران کشورهای اسلامی خود را از دشمنان جدا سازند و با مسائل جهان اسلام بیشتر آشنا شوند.
** قم
امام جمعه موقت قم گفت: جهان اسلام بداند راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین، تنها در مبارزه همه جانبه نهفته است.
آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر، افزود: امروز مسلمانان وظیفه دارند با حفظ وحدت و برادری، در برابر دشمن صهیونیستی مقاومت کنند و بدانند شجاعت و ایستادگی در برابر مستکبران رمز پیروزی است.
وی در ادامه به برگزاری کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب و بیانیه این کنفرانس در حمایت از قدس شریف باید سرلوحه کار همه کشورهای اسلامی قرار گیرد.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور مقامات و شخصیت های دینی و سیاسی بیش از 80 کشور جهان اسلام، سوم و چهارم اسفندماه جاری در سالن اجلاس سران شهر تهران برگزار شد.
** زنجان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: به رغم بحران های مختلف و شدید ایجاد شده از سوی دشمنان در منطقه، فلسطین همچنان مهمترین مساله جهان اسلام محسوب می شود.
حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: هفته گذشته یکی از بزرگترین رویدادهای جهان اسلام که پایه گذار آن امام خمینی(ره) بود، رخ داد.
وی یادآورشد: ششمین دوره گردهمایی جهانی برای حمایت از فلسطین با حضور سران و نمایندگان 80 کشور به شکل موفق و تاثیر گذاری برگزار شد.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب در این گردهمایی حاضر شدند و همانند همیشه سخنان راهگشا و راهبردی را بیان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این گردهمایی تکان و زمزمه دیگری در سراسر جهان ایجاد کرد تا بار دیگر اعلام شود که فلسطین باید به مردم این کشور برگردد.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش رژیم غاصب اسرائیل این است که با ایجاد توطئه های مختلف ذهن جهانیان را از مساله فلسطین منحرف کند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: از سوی دیگر کشورهای عربی به جای دفاع از حقانیت مردم فلسطین اعلام می کنند که پس از 70 سال، به حتم این سرزمین از آن رژیم صهیونیستی است و باید این رژیم را به رسمیت شناخت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جنایتهایی که در این برهه از تاریخ در جهان اسلام رخ داده، در تاریخ بی سابقه است و این محصول توطئه ای محسوب می شود که حامیان رژیم صهیونیستی در منطقه به راه انداخته اند.
**شهرکرد
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در تهران گفت: اشغال فلسطین ازسوی رژیم صهیونیستی، زخم کهنه دنیای اسلام است که باید همواره در راس همه مسائل جهان اسلام باشد.
حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) افزود: مساله فلسطین همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید فراموش شود و باید در راس مسائل جهان اسلام باشد.
وی تاکید کرد: کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در تهران نشان داد که ملت های آزاده جهان خواهان آزادسازی فلسطین از دست رژیم اشغالگر قدس هستند.
فاطمی تصریح کرد: به دلیل سستی دولت های عربی ، فلسطین به مساله جهان اسلام تبدیل نشد در حالی که حدود 20 سال پیش و قبل تر از آن حتی در رادیو های عربی اسم اسرائیل به عنوان ' عدو' ( دشمن) ذکر می شد.
خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد: تعدادی از کشورهای عربی متاسفانه هم پیمان رژیم اشغالگر قدس شده اند؛ آخرین این کشورها، عربستان است که با رژیم صهیونیستی کنار آمده است.
فاطمی گفت: ملت های آزاده جهان اسلام تا ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل آرام نمی گیرند و مسلمانان با وحدت خود اسرائیل را به زباله دان تاریخ می اندازند.
** ایلام
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از سیاست ‌های راهبردی امام و رهبری حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیزم بین‌الملل است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: بیانات ارزشمند و مهم رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با شعار همه با هم حمایت از فلسطین، در راستای اهمیت مساله فلسطین و مقاومت بود.
وی افزود: مساله فلسطین همواره یکی از دغدغه‌های نظام مقدس جمهوری امام و رهبری بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت در برابر اشغالگری، تجاوز رژیم اسرائیل در جهان اسلام تجلی و تبلور یافت.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: همواره مقاومت اسلامی در مبارزه با رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی توانایی و کارآمدی خود را به نمایش گذاشت و همین کارآمدی و مقاومت سبب شد رژیم صهیونیستی و قدرت‌های حامی آن شکست‌های بزرگی را تجربه کنند.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید می کنند هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود، ملت‌های مسلمان و آزادی خواه با هر سلیقه و روش، تفاوت‌ در بینش‌ها و نگرش‌ها می‌توانند در یک هدف گرد هم آیند و آن تلاش برای آزادی فلسطین است.
وی اضافه کرد: این نگرش رهبر فرزانه انقلاب نشانگر بینش و رویکرد راهبردی درباره فلسطین به عنوان یکی از مسائل اصلی جهان اسلام است و می‌تواند نماد وحدت مسلمانان و اتحاد جهان اسلام است.
** زاهدان
امام جمعه موقت زاهدان گفت: مقاومت تنها راه آزادی فلسطین از چنگال رژیم کودک کش صهیونیستی است و فلسطینیان باید این راه را تا آزادی کامل کشورشان ادامه دهند.
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: مقاومت و مبارزه جانانه مردم فلسطین تنها دلیل اصلی پایداری این کشور در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی است.
وی بیان کرد: گروههای جهادی حماس و حزب الله که مقاومت و اعتماد به خداوند را تنها راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی می دیدند امروز در این زمینه افتخارات بسیار زیادی به دست آورده اند.
وی تصریح کرد: در فکر، قلب و اندیشه تمام مسلمانان شیعه و سنی جهان آزادی فلسطین حک شده است اما متاسفانه برخی حاکمان کشورهای اسلامی با مردم خودشان در این زمینه همراه و همصدا نیستند.
وی ادامه داد: لازم است کشورهای اسلامی به منظور آزادی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی با یکدیگر متحد شوند.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین نشان از این دارد که فلسطین مهمترین مساله نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است.
حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس برای آزادی فلسطین بسیار مهم و راهگشاست.
وی تصریح کرد: امروز مساله فلسطین باید در کل جهان اسلام مورد توجه باشد.
وی بیان کرد: استکبار جهانی با هدف فراموشی مساله فلسطین، جنگ های نیابتی در کشورهای اسلامی به راه انداخته است.
وی خاطر نشان کرد: کشورهای غربی با هدف ایجاد اختلاف و درگیری در کشورهای اسلامی از گروهک های تروریستی از جمله داعش حمایت می کنند تا مساله فلسطین فراموش شود.
** همدان
امام جمعه موقت همدان گفت : نشانه های افول صهیونیسم جنایتکار مشخص و نمایان شده است.
حجت الاسلام سید هاشم موسوی در خطبه های نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان افزود: رهبری فرزانه انقلاب در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین فرمودند 'در هیچ برهه ای از تاریخ این همه رنج و اندوه دامن گیر ملت ها نشده بود.
وی اضافه کرد: غده صهیونیسم تنها در یک منطقه نیست بلکه می خواهد همه ملتها را در بر بگیرد در حالیکه نشانه های افول صهیونیسم مشخص و نمایان است و این قدرت نامشروع از بین خواهد رفت.
امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: برخی از دولت های مرتجع منطقه برای ایران شاخ و شانه کشیده و این کشور اسلامی را تروریسم، آشوبگر منطقه و مخل آرامش زندگی مردم منطقه اعلام می کنند که این توصیف ها بسیار وقیحانه است.
حجت الاسلام موسوی افزود: باید از اینها پرسید ایران عراق را نابود کرد یا شما؟ سوریه را چطور؟ کشور همسایه شما ثروت و بیت المال خود را برای پرورش سلفی ها داده است.
** یاسوج
امام جمعه موقت یاسوج گفت که عصبانیت دشمنان قسم خورده از ایران اسلامی به دلیل اقتدار و عظمت روزافزون آن در منطقه خاورمیانه و تأثیرگذاری در جهان است.
حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به سالروز تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار داشت: عزت و شکوه کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های مثال زدنی شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است و باید بیش از پیش قدردان این رشادت ها بود.
وی گفت: استکبار جهانی خود را طرفدار حقوق بشر می داند درحالی که از تروریست ها از جمله داعش به طور همه جانبه حمایت می کند.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: عربستان سعودی نیز با حمایت نظامی آمریکا و متحدانش در حال ارتکاب انواع جنایت ها در کشور اسلامی یمن است.
** کرمانشاه
نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آرمان های فلسطین نباید به دست فراموشی سپرده شود و مساله فلسطین باید همواره اولویت اول جهان اسلام باشد.
آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت کنفرانس بزرگ حمایت از فلسطین که به میزبانی کشورمان برگزار شد، افزود: تفرقه های قومی و مذهبی در جهان اسلام که ناشی از سیاست‌های تفرقه اندازی آمریکا و اسراییل است باعث شده جهان اسلام امروز نتواند به عنوان یک قدرت متحد در برابر زیاده خواهی اسراییل و کشورهای حامی آن بایستاد.
وی با بیان اینکه مساله فلسطین از ابتدای نهضت انقلابی در سال 42 مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست، گفت: تمام جریان های سیاسی و ملی کشورمان و جهان اسلام باید این آرمان را سرلوحه و دستور کارشان قرار دهند تا آرمان های فلسطین همواره زنده باشد.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام و آنهایی که اسراییل را در منطقه به وجود آوردند، به دنبال این هستند که مساله فلسطین به دست فراموشی سپرده شود، گفت: ولی برگزاری کنفرانس ها و همایشهایی با نام فلسطین مهر تاییدی بر زنده بودن آرمان های مردم مظلوم این کشور است.
** کرج
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به رجز خوانی های برخی سران منطقه در کنفرانس امنیتی مونیخ آلمان علیه ایران اسلامی گفت: این یاوه گویی ها و رجز خوانی های حامیان استکبار نتیجه ای برایشان ندارد.
آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج،افزود: مقامات ترکیه، عربستان و رژیم صهیونیستی در نشست هفته گذشته مونیخ مواضع مشترکی علیه جمهوری اسلامی و خط مقاومت اسلامی گرفتند.
امام جمعه کرج ادامه داد: 3 کشور یادشده با حمایت آمریکا علیه جمهوری اسلامی در نشست مونیخ رجزخوانی کردند و دلیل آن ها نیز جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و نابودی خط مقاومت است که مطمئن باشند به نتیجه ای نخواهند رسید.
وی با اشاره به سخنان وزیر خارجه رژیم سعودی که ادعا کرده بود ایران مشکل منطقه است، بیان داشت: رژیم آل سعود هم اکنون در حال کشتن مردم بی دفاع یمن و حمایت از تروریسم تکفیری در عراق و سوریه است؛ آل سعود به جای اینکه علیه جمهوری اسلامی ایران دروغ پردازی کند دست از کشتار مسلمانان و حمایت از تروریسم در منطقه بردارد.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس بین المللی فلسطین در تهران گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند نشانه های افول رژیم صهیونیستی نمایان شده و ملت مسلمان ایران، فلسطین را پاره تن اسلام می داند.
وی افزود: ما هیچ وقت جنایات آمریکا علیه مردم ایران و رژیم آل سعود علیه مسلمانان را فراموش نمی کنیم.
** اراک
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت بزرگ ایران از توپ و تشر و تهدیدهای تو خالی دشمنان واهمه ای ندارد و قاطع از ارمان های نظام حمایت و دفاع می کند.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه اراک افزود: سیاست های رئیس جمهوری جدید امریکا علیه ایران کارساز نیست و ترامپ اگر توان دارد اوضاع داخلی آمریکا را اصلاح کند و عدالت را در کشور خودش به مرحله اجرا درآورد.
امام جمعه اراک ادامه داد: ملت ایران هوشیار هستند و تحت تاثیر آدم های فاسد، بی شخصیت، بی هویت و نوکران بیگانه در آنان اثری ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران حاصل خون 230 هزار شهید گلگون کفن است و دشمن باید بداند که فلسفه ایثار و شهادت در رگ های تک تک ایرانیان جریان دارد و دست از انقلاب و نظامشان برنمی دارند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برگزاری ششمین کنفراس فلسطین در تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این کنفرانس حضور یافتند و سخنرانی حکیمانه، دلسوزانه و آموزنده ای را ایراد کردند که باید مورد توجه همه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: ایشان در خصوص تاریخ، مظلومیت و نهضت های مردم فلسطین، انتفاضه سوم، شگردهای آمریکا و آل سعود سخنان مهمی ایراد فرمودند و نشانه کشورهای اسلامی را در گرو حمایت از مقاومت عنوان کردند.
امام جمعه اراک اظهار کرد: ملت مظلوم فلسطین 70 سال است که در برابر اسرائیل غاصب ایستادگی کردند و دست از آرمان های خود برنداشتند و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید از این ملت حمایت کنند.
** بوشهر
امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مقامهای فلسطینی افزود: برخی تحلیلگران عنوان می کنند 'فلسطین درمان ندارد و باید تنها به مسائل داخلی رسیدگی شود'؛ این سخنان بیانگر فقر تحلیل و بیانات احساساتی است چون جمهوری اسلامی علاوه بر رسیدگی به مسائل داخلی وظیفه توجه به جوامع جهانی را نیز دارد.
حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر یادآور شد: براساس دستور خداوند و ائمه اطهار(ع) 'اگر بر ملت مسلمانی ظلم شد باید به یاری آنان شتافت' برهمین اساس تحلیل بی توجهی به مردم فلسطین و سوریه مردود است.
وی گفت: مقاومت در برابر ظلم و زور یک تفکر و هدف استراتژیک در جامعه اسلامی است و سکوت اختیار کردن و همراهی نکردن با ملتهای مظلوم به معنی دورشدن از هدفهای اصلی انقلاب اسلامی است.
** سمنان
امام جمعه موقت سمنان گفت: برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور نمایندگان کشورهای مسلمان در تهران، نشانه تداوم حمایت نظام اسلامی ایران در دفاع از مقاومت ملت فلسطین بود.
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام(ره) سمنان گفت: ایران یکی از کشورهای حامی مردم مسلمان به ویژه فلسطینیان است و تا محو شدن اسرائیل از نقشه های بین المللی بر سردفاع از حق مردم مظلوم کوتاه نخواهد آمد و امروز حرکت بزرگی به سوی سرزمین فلسطین در حال پیش روی است که نشان می دهد پایه های ظلم در هر گوشه ای از جهان که بنا شود نابود است.
وی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور 80 کشور مسلمان دنیا در ایران اسلامی، گفت: این حرکت بزرگ نشانه‌ای از قدرت و جذبه جمهوری اسلامی ایران است و حضور نمایندگان بیش از 80 کشور در این کنفرانس بزرگ نشاندهنده اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به حضور رهبری انقلاب به همراه سران قوا در این همایش بزرگ، گفت: رهبری در این کنفرانس بیانات جامع و کاربردی داشتند و نیاز است دنیای اسلام به این مسایل توجه کند.
وی به برخی نظرات درباره اثر مقاومت در چند سال مبارزه علیه استکبار، خاطرنشان کرد: امروز این افراد باید به اثرات واقعی مقاومت در افکار عمومی دنیا توجه کنند و باید بدانند که پیروزی ملاک‌‌هایی دارد که شاید آنان از درک این ملاک‌ها عاجزند.
امام جمعه موقت سمنان افزود: باید این بینش بزرگ و حرکت عظیم مردم در حمایت از مقاومت به عنوان یک پیروزی و اقتدار قلمداد شود.
** شیراز
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در تهران گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس و سخنرانی ایشان بیانگر اهمیت آن است.
آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: رهبر معظم انقلاب با حضور خود در این کنفرانس با مردم، نخبگان و چهره های بلند دنیای اسلام و غیر اسلام سخن گفتند.
وی ادامه داد: آنچه در این بین دارای اهمیت بوده و هست، توسعه و گسترش زنجیره مقاومت است چرا که این زنجیره مقاومت کار را بر اسرائیل تنگ کرده و روز به روز نیز تنگ تر خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: قطعا آنچه که زمینه ساز افول دولت اسرائیل شده ، همین مساله مقاومت بوده و به برکت حضور مردمی مقاوم در جنوب لبنان، غزه، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی روزی خواهد رسید که وعده الهی عملی و رژیم جعلی صهیونیستی به تمام معنا نابود شود.
امام جمعه شیراز گفت: آنچه از مساله غصب سرزمین فلسطین مهمتر به نظر می رسد آواره کردن مردم بی دفاع فلسطین و ظلم هایی است که هر روز بر آنها روا داشته می شود و در این بین همکاری و همراهی بعضی از کشورهای عربی و اسلامی با اسرائیل است که به هیچ وجه توجیه پذیر نیست که یک کشور مسلمان با ادعای اسلامی بودن چگونه می تواند در کنار اسرائیل قرار گیرد و علیه مردم فلسطین توطئه کند.
وی افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه به حدی اثرگذار بود که آمریکا، عربستان، اسرائیل و ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه جمهوری اسلامی ایران شروع به شعار دادن کردند.
آیت الله ایمانی اضافه کرد: این از بدبختی و بیچارگی دنیای اسلام است که کشوری که خود را خادم حرمین شریفین می داند در کنار اسرائیل غاصب و کودک کش قرار گیرد. 

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها