نیروهای عراقی در یک کیلومتری ساختمان‌های دولتی موصل

نیروهای عراقی در یک کیلومتری ساختمان‌های دولتی موصل
شنبه 7 اسفند 1395 - 00:49

سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده کل پلیس عراق اعلام کرد نیروهای تحت فرمانش در جریان آزادسازی بخش غربی موصل، 50 تروریست را به هلاکت رسانده؛ 25 بمب را منفجر و 145 خمپاره را کشف کرده اند.

العالم ـ عراق

به گزارش خبرنگار العالم در عراق، رائد شاکر جودت افزود: نیروهای پلیس به یک کیلومتری محله الدواسه (مرکز شهر موصل) رسیده اند که ساختمان های دولتی در آن واقع شده است.
فرماندهی نیروهای پلیس فدرال و نیروهای واکنش سریع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کردند نیروهایشان توانسته اند با پیشروی در داخل شهر موصل، فرودگاه موصل و منطقه "حاوی الجوسق" را به طور کامل پاکسازی کنند و به نزدیکی محله الجوسق و هواپیمایی برسند و پیشروی نیروهایشان همچنان ادامه دارد.
در این بیانیه همچنین آمده است نیروهای عراقی توانستند سه خودروی بمب گذاری شده و دو کمربند انفجاری را منهدم کرده و شماری سلاح و مهمات تروریست ها را کشف و ضبط و همچنین 20 بمب را منفجر کنند و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت برسانند و یک تروریست خارجی را به اسارت بگیرند.
فرمانده پلیس فدرال عراق همچنین تأکید کرد: نیروهای لشکر تکاور توانستند "عبدالرحمن عطیه" ملقب به ابوموفق العسکری از سرکردگان داعش در محله هواپیمایی را به هلاکت برسانند.
216
 

پربیننده ترین خبرها