گزارشی حساس درباره جنگ غزه ... نتانیاهو در گردابی دیگر؟

گزارشی حساس درباره جنگ غزه ... نتانیاهو در گردابی دیگر؟
شنبه 7 اسفند 1395 - 01:00

رژیم صهیونیستی سه شنبه آینده گزارشی درباره جنگ 2014 غزه منتشر خواهد کرد که احتمالا در آن به شدت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و فرماندهان ستاد مشترک این رژیم درباره مدیریت جنگ انتقاد شده است.

العالم فلسطین اشغالی

قرار است یوسف شابیرا مقام عالی رتبه صهیونیست و مسئول نظارت بر سیاست کابینه این رژیم روز سه شنبه که این گزارش را منتشر کند. سخنگوی این نهاد رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد گزارش مذکور، روش های تصمیم گیری در کابینه امنیتی تل آویو قبل و در هنگام آغاز عملیات نظامی علیه جنبش حماس در نوار غزه در فاصله ماههای ژوئیه و آگوست سال 2014 را بررسی خواهد کرد.
از چند ماه پیش تاکنون، انتظار می رفت این گزارش انتشار یابد و پیش بینی می شود انتشار آن باعث جنجال گسترده ای شود. رسانه ها اعلام کرده اند گزارش مذکور، از چند هفته پیش به مقامات صهیونیست ارائه شده است.
دو هدف عملیات رژیم صهیونیستی در جنگ 2014 علیه غزه، متوقف کردن شلیک موشک های مقاومت به سوی اراضی اشغالی و تخریب تونل های گروههای مبارز فلسطینی بود که به اعتراف ناظران تل آویو در دستیابی به این اهداف ناکام مانده است.
یک منبع نزدیک به نتانیاهو ماه نوامبر گذشته، هر گونه انتقاد علیه وی را مردود دانسته بود.
یادآور می شود بنا به گزارش سازمان ملل، تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال 2014، باعث شهادت 2251 فلسطینی از جمله 551 کودک شد.
216
 

پربیننده ترین خبرها