پس از درخواست بشار جعفری؛

دی میستورا حمله تروریستی حمص را محکوم کرد

دی میستورا حمله تروریستی حمص را محکوم کرد
يکشنبه 8 اسفند 1395 - 08:54

نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه با صدور بیانیه ای حمله تروریستی دیروز به دو مقر نیروهای امنیتی دولت سوریه در حمص را به شدت محکوم کرد.

العالم - سوریه
این بیانیه - که توسط دفتر مطبوعاتی نماینده سازمان ملل منتشر شد - پس از درخواست بشار جعفری، رئیس هیئت سوریه در کنفرانس ژنو4 از دی میستورا صادر شد.
دی میستورا، پس از دیدار با بشار جعفری، رئیس هیئت سوریه در کنفرانس ژنو4، در بیانیه ای این عملیات تروریستی را که به کشته شدن 42 نفر انجامید و گروه تروریستی "جبهه فتح الشام" (جبهه النصره) مسئولیت آن را بر عهده گرفت، تلاشی برای ناکام گذاشتن مذاکرات جاری بین طرف های سوری دانست.
دی میستورا تصریح کرد که همواره باید مراقب کسانی که می خواهند در روند مذاکرات خلل ایجاد کنند بود.
نماینده دائم سازمان ملل در سوریه تأکید کرد که منافع همه گروه های سوری که مخالف تروریسم و پایبند به فرایند سیاسی در سوریه هستند ایجاب می کند که اجازه ندهند چنین تلاش هایی به نتیجه برسند.
این بیانیه پس از آن صادر شد که بشار جعفری، رئیس هیئت سوریه در مذاکرات ژنو – 4 اعلام کرد که دمشق از دی میستورا و تمام گروه های معارض حاضر در کنفرانس ژنو می خواهد حملات تروریستی حمص را محکوم کنند و تأکید کرد که هر گروه و مرجعی که حاضر به محکوم کردن این حادثه نشود از نظر دمشق همدست تروریست هاست.
208

پربیننده ترین خبرها