گروه ابوسیاف گروگان آلمانی را گردن زد

گروه ابوسیاف گروگان آلمانی را گردن زد
دوشنبه 9 اسفند 1395 - 10:29

گروه ابوسیاف، گروگانِ آلمانی را در جزیرۀ جولو اعدام کرد.

العالم آسیا

رسانه های آلمانی و فیلیپینی به نقل از پلیس فیلیپین اعلام کردند: یک گردشگر 70 سالۀ آلمانی به نام "یورگن گوستاو کانتنیر" روز گذشته، نزدیک شهر ایندان در استان سولو واقع در جزیرۀ جولو اعدام شد. گروگان گیران که از گروهی تندرو به نام "ابورامی" وابسته به گروه ابوسیاف بودند، سر گروگان آلمانی را قطع کردند.

گروه ابوسیاف که از سه ماه پیش این گردشگر آلمانی را به گروگان گرفته بود، تا ساعت 15 روز یک شنبه به دولت آلمان مهلت داده بود تا در ازای آزادی این گروگان، 30 میلیون بیسو (معادلِ 612 دلار) بپردازد.

وزارت خارجۀ آلمان، هنوز هیچ واکنش رسمی به خبر اعدام این گروگان نشان نداده است و دولت فیلیپین نیز اعلام کرد که در حال بررسی صحتِ ادعای اعدام گروگان آلمانی است.

"جیسوس دوریزا" مشاور رئیس جمهور فیلیپین در زمینه صلح و مذاکره کنندۀ ارشدِ این کشور گفت: با وجود تلاش های گستردۀ نیروهای پلیس، عصر یک شنبه گزارش هایی مبنی بر سر بریدن گروگان آلمانی دریافت کردیم.

ژنرال "کارلیتو گالویس"فرماندۀ نظامی منطقه ای فیلیپین نیز به خبرگزاری آلمان گفت: به محض یافتنِ جسد گروگانِ آلمانی، ارتش فیلیپین، رسماً موضوع اعدام او را اعلام خواهد کرد.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها