بالگردهای تخصصی اورژانس به‌زودی وارد کشور می‌شود

بالگردهای تخصصی اورژانس به‌زودی وارد کشور می‌شود
دوشنبه 9 اسفند 1395 - 17:53

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بالگردهای تخصصی اورژانس که توانایی دید در شب را دارد، در حال خریداری است و به‌زودی وارد کشور می‌شود.

العالم ـ ایران
محمد ‌آقاجانی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس هوایی کشور در قم، با اشاره به همت بالای اورژانس در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: در وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به خدمات اورژانس پیش از بیمارستانی و بیمارستانی شده و امروز به لطف خداوند 2200 پایگاه اورژانس در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه 2400 دستگاه آمبولانس به‌زودی به اورژانس کشور اضافه خواهد شد، افزود: تقویت نیروی انسانی اورژانس کشور یکی از برنامه‌های مدنظر است و امروز در کشور 30 پایگاه هوایی اورژانس وجود دارد که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را به 44 پایگاهی که نیاز است برسانیم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بالگردهای تخصصی اورژانس که توانایی دید در شب را دارد در حال خریداری است و به‌زودی وارد کشور خواهد شد.

به گزارش تسنیم، وی با تأکید بر‌این که اورژانس قم یکی از موفق‌ترین اورژانس‌های کشور به‌حساب می‌آید، ابراز کرد: پایگاهی که امروز در قم مورد بهره‌برداری قرارگرفته است، استانداردترین پایگاه کشوری است که حتی تهران هم چنین پایگاهی ندارد و انشاءالله بتوانیم با کمک خیرین تمامی 44 پایگاه اورژانس هوایی کشور را مجهز و استاندارد کنیم.

آقاجانی عنوان کرد: استان قم عقب‌ماندگی‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان دارد که برنامه‌های خوبی در این راستا در حال انجام است تا بتوانیم دین خود به مردم را ادا کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها