اس.خوزستان 1 - الجزیره امارات 0

اس.خوزستان 1 - الجزیره امارات 0
دوشنبه 9 اسفند 1395 - 19:37

آلویس نانگ در همان اولین موقعیت استقلال خوزستان موفق شد تا گل اول تیمش را به ثمر برساند.

العالم ـ ایران

تیم استقلال خوزستان موفق شد در یک دیدار خارج از خانه صدرنشین لیگ امارات را با تک گل آلویس نانگ شکست بدهد و به صدر گروه صعود کند.
تیم استقلال خوزستان موفق شد در این دیدار حساس و مهم با تک گل آلویس نانگ پیروز میدان باشد و سه امتیاز مهم و شیرین را با خود به اهواز بیاورد. شاگردان پورموسوی اولین تیم شش امتیازی لیگ قهرمانان هستند. استقلال خوزستان با این برد صدرنشین گروه دوم لیگ قهرمانان شد تا نیمی از راه صعود را طی کند.

تیم استقلال خوزستان از ساعت 19 به مصاف تیم الجزیره امارات رفت، شاگردان پورموسوی در دیداراول موفق شدند تا در برابر الفتح عربستان یک امتیاز خارج از خانه بدست آورند.

الجزیره امارات در دیدار اول با نتیجه 3-0 برابر لخویا شکست خورد و به دنبال جبران برابر استقلال خوزستان است تا امیدهایش برای صعود باقی بماند.

الجزیره امارات:

خالد الثانی، مسلمان فایز، سیف خلفان، آلتون آلمیدا، سلطان سعید، یعقوب یوسیف، سالم عبدالله، کارلوس چاوز، محمد جمال، احمد حسین الهاشمی و سلطان برقاش
سرمربی: تن کاته

 استقلال خوزستان:

 وحید شیخ ویسی، محمدطیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، آلویس نانگ و آرش افشین
سرمربی: سید سیروس پورموسوی

 

شرح گل 

١-٠(استقلال خوزستان- آلویس نانگ): اوت دستی بلند پیمان شیرزادی با ضربه سر آرش افشین به مومنی رسید، مومنی نیز با یک ضربه سر توپ را به نانگ رساند تا این مهاجم کامرونی با یک ضربه دقیق دروازه الجزیره را خیلی زود باز کند.

 دقایق حساس

 دقیقه ٦: شوت از راه دور آیلتون با اختلاف زیاد از دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.
دقیقه ١٠: اشتباه دانیال ماهینی یک موقعیت عالی به الجزیره ای ها داد اما ضربه محمد جمال را علایی به زیبایی دور کرد.

دقیقه ٢٢: حرکت زیبای آرش افشین به مهدی مومنی رسید اما ضربه پای چپ او با اختلاف کن به بیرون رفت.

دقیقه ٢٤: ضربه آزاد مستقیم بیت سعید بعد از برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها