با امضای 3سند صورت کلید خورد؛

همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و اتریش

همکاری شرکت های دانش بنیان ایران و اتریش
پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 - 12:07

نشست مشترک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و اتریشی (بیزینس فوروم) با حضور معاون علمی رئیس جمهوری و شرکت‌های فناوری دو کشور در اتریش برگزار و 3 سند همکاری بخش خصوصی در این زمینه امضا شد.

 العالم ـ ایران
به گزارش معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این نشست درباره ضرورت همکاری‌های فناورانه میان دو کشور، توانمندی‌های کشورمان در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد بستر اقتصادی وفناوری لازم توسط شرکت های دانش بنیان دو کشور برای تعامل فناورانه و صادرات و بیان فرصت ها وتعاملات علمی و دانشگاهی سخنرانی کرد.
همچنین در ادامه این نشست که دیشب برگزار شده، شرکت‌های حاضر به تعامل و گفت و گو ادامه دادند و نشست کسب و کار (b2b ) نیز برپا شد.

دیدار ستاری با وزیر حمل‌ و نقل اتریش

دیدار ستاری با وزیر حمل‌ و نقل اتریش

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز سفر هیات عالی رتبه علمی و فناوری کشورمان به وین با «جرج لیچ فرید»، وزیر حمل و نقل و نوآوری اتریش نیز دیدار و گفت و گو کرد.
بر اساس این گزارش ، نشست ستاری با لیچ فرید در راستای گسترش همکاری های فناوری و نوآوری و تحکیم روابط دو جانبه برگزار شد.
وزیر حمل و نقل و نوآوری اتریش در این نشست از امضای قراردادها و تفاهم نامه های همکاری میان ایران و اتریش که در اولین روز این سفر صورت گرفته است، استقبال و از انجام آن اعلام حمایت کرد.
این گزارش افزود: وزیر حمل و نقل و نوآوری اتریش ضمن ستودن پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف علم و فناوری بر همکاری های اتریش با ایران در زمینه حمل و نقل و توسعه زیرساخت ها در این عرصه تاکید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها