"روسیه قطعا در انتخابات آمریکا دخالت کرده است"

يکشنبه 15 اسفند 1395 - 06:48

سناتور مشهور جمهوری خواه آمریکا گفت: بدون شک روسیه در انتخابات آمریکا دخالت کرده است.

به نوشته رویترز، لیندسی گراهام، نامزد انتخابات گذشته آمریکا و سناتور مشهور گفت: من بسیار نگرانم. درباره آنچه رئیس جمهور ما درباره اینکه رئیس جمهور پیشین اقدامی غیرقانونی انجام داده است، مطرح کرده است، بسیار نگرانم. من درباره اینکه دولت اوباما توانسته است که حکمی قانونی را درباره فعالیت های تبلیغاتی ترامپ با دولت های خارجی دریافت کند، بسیار نگرانم. وظیفه من است که به عنوان سناتور آمریکا  به ریشه این موضوع دست پیدا کنم. من قول می دهم که این کار را انجام خواهم داد.

وی افزود: من با تمام وجودم معتقدم که روسیه در انتخابات ما دخالت کرد. این سرویس های اطلاعاتی روسیه بودند که ایمیل های کنگره ملی دموکرات ها را هک کردند. آنها جناحی سوم را ایجاد کردند. به نظرم آنها اطلاعات را به ویکی لیکس دادند و این اطلاعات در زمان مبارزات انتخاباتی افشا شد.از نظر من این موضوع باید بررسی و جزای لازم داده شود. 

گراهام گفت: همانند روابط ترامپ با روسیه من شخصا شواهدی درباره اینکه فردی در این رابطه دست داشته است، در اختیار ندارم. اما من بر روی این موضوع تاکید می کنم که باید به اف بی آی این فرصت داده شود که به طور کامل این دخالت سیاسی را بررسی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها