آیت‌الله جنتی در اجلاس خبرگان: همه پا به پای رهبری حرکت کنند

آیت‌الله جنتی در اجلاس خبرگان: همه پا به پای رهبری حرکت کنند
سه شنبه 17 اسفند 1395 - 09:35

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان از بزرگ ترین ارکان جمهوری اسلامی است چراکه سروکارش با ولایت فقیه است.

العالم- ایران

آیت‌الله احمدجنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در افتتاحیه دومین اجلاس رسمی مجلس خبرگان دوره پنجم که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه مجلس خبرگان از بزرگ ترین ارکان جمهوری اسلامی است چراکه سروکارش با ولایت فقیه است، گفت: مسئولیت بالا و سنگینی است و باید هر زمان شرایط را در نظر داشت و همه باید حضور در صحنه داشته و پا به پای رهبری حرکت کنند.

وی افزود: خداوند این نعمت را عطا کرد و کسی را بر این مسئولیت رهبری گماشت که از هرجهت لیاقت و شایستگی این مقام را دارد و راه امام (ره) را با استقامت و مقاومت ادامه می‌دهد.

آیت‌الله جنتی با اشاره به فرمایشات رهبری در توصیف مجلس خبرگان خاطرنشان کرد:رهبری فرمودند خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند، حوزه علمیه را هم فرمودند، باید دید انقلابی بودن چه شرایط و وظایفی دارد.

رئیس مجلس خبرگان  تاکید کرد: انقلابی بودن یعنی اسلام ناب محمدی را قبول داشتن، قرآنی و علوی و حسینی و غدیری و عاشورایی بودن، یعنی دفاع ار ارزش های اسلام و دفاع فی سبیل الله و موضع گیری در هر مناسبتی در برابر دشمنان داخلی و خارجی و هیهات من الذله.

وی ادامه داد:انقلابی بودن یعنی به سیره و وصیت‌نامه و راه امام عمل کردن، به نهج‌البلاغه عمل کردن، حمایت از مستضعف و مخروم و مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم،انقلابی بودن به معنای با دشمن طرح دوستی نریختن است.

آیت الله جنتی با بیان اینکه راه اسلام راه مبارزه با دشمن است و باید در این راه با قدرت عمل کرد، اظهار داشت: الان مشکلات زیادی داریم و عمدتا مساله معیشت مردم است؛‌ بیکاری و مساله اشتغال دردهایی است که باید احساس و برای رفع آن کار کرد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها