دانلود HTMLPad 2014 12.3.0.152 کد نویسی HTML

دانلود HTMLPad 2014 12.3.0.152 کد نویسی HTML
پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 - 14:52

ویرایشگر Notepad ویندوز که در تمامی نسخه های سیستم عامل های مایکروسافت موجود می باشد یکی از قویترین و ساده ترین ویرایشگر های موجود است.

العالم - فضای مجازی

Notepad توانایی ویرایش هر گونه کد برنامه نویسی را داراست.شاید برایتان جالب باشد که Notepad یکی از محبوبترین ابزار های هکر ها و جاسوسان برای نوشتن بسیاری از ویروس هاست.تا به حال ویروس ها های زیادی با این ویرایشگر ریز و تیز نوشته شده اند.
HTMLPad همانند نوت پد ویندوز اما به صورت پیشرفته تر و با امکاناتی خاص از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.این نرم افزار اکثر فرمت ها و زبان های برنامه نویسی را پشتیبانی می کند.
HTMLPad در زبان C++ نوشته شده و از امکانات خارق العاده ای بهره می برد. با این برنامه می توانید ماکروها را ضبط و اجرا کنید، کدها را تفکیک و قالب بندی کنید،به صورت همزمان چند فایل را ویرایش کنید، syntax ها را مشخص کنید و…
Blumentals HTMLPad نرم افزار HTMLPad محصول شرکت Blumentals بوده که یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و … به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید.
این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و … قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد.
از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.

دانلود از لینک مستقیم ۲۱ مگابایت

 

 

منبع : وب سایت میهن دانلود

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها