همسران شهدای حزب‌الله در جمع زائران راهیان نور

همسران شهدای حزب‌الله در جمع زائران راهیان نور
جمعه 20 اسفند 1395 - 22:57

جمعی از همسران شهدای حزب‌الله لبنان از یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کردند.

العالم ـ ایران
جمعی از همسران شهدای حزب‌الله لبنان به‌همراه دانشجویان خواهر دانشگاه‌های لبنان در جریان بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور, در معراج شهدای اهواز حضور یافتند و پیکر شهدای گمنام را زیارت کردند.

پیش از این, کاروان 22نفره همسران شهدای حزب‌الله و دانشجویان خواهر دانشگاه‌های لبنان از یادمان‌های طلائیه, شلمچه, کانال کمیل, فکه و دشت ذوالفقاری آبادان بازدید کردند.

چندی پیش سردار علی فضلی، جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از حضور بیش از 6 هزار زائر خارجی در عملیات عظیم راهیان نور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه راهیان نور در طول سال برگزار می‌شود و محدودیتی برای پذیرش زائر ایرانی نداریم؛ زائران خارجی نیز در طول سال با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمال‌غرب، غرب، دریا و خصوصاً جنوب حضور دارند.

سردار فضلی با بیان اینکه عملیات عظیم «راهیان نور» از بیش از 54 کشور خارجی میهمان و زائر دارد، اظهار کرد: در سال گذشته جمعیتی قریب به 6 هزار زائر خارجی در این سفر معنوی شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش یابد.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: همچنین با تشکیل قرارگاه راهیان نور بین‌الملل در ستاد مرکزی راهیان نور مقدمات حضور برای پذیرش حجم بیشتر این زائران در حال انجام است.

منبع: تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها