اطلاعات جالب دربارۀ اقوام ترامپ در روسیه!

اطلاعات جالب دربارۀ اقوام ترامپ در روسیه!
شنبه 21 اسفند 1395 - 05:18

ولاديسلاو ماروزرف، شهروند شهر كالوگا در روسيه ادعا مى كند كه با رييس جمهور جديد آمريكا نسبت خانوادگى دارد.

العالم - اروپا

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آقاى ماروزوف گفت كه به وسیلۀ دايى خود، الكساندر بووكالو، از اين نسبت خبردار شده است. به گفته او بووكالو متخصص شجره شناسى است.
الكساندر بووكالو متولد شهر نووگرود در استان مينسك در بلاروس است. اجداد جرد كوشنر، همسر ايوانكا ترامپ و داماد پرزيدنت ترامپ نيز از شهر نووگرود هستند.
ماروزوف مى گويد: دايى من مدارك بسيارى زيادى را مطالعه كرد كه نسبت پدر و پدربزرگ او را با جوزف بركوويچ، پدربزرگ جرد كوشنر را تأييد مى كند.
طبق آمار آقاى بووكالو، خانواده آقاى بركوويچ پس از جنگ جهانى دوم به آمريكا مهاجرت كرد و در آنجا بود كه آقاى جوزف بركوويچ ازدواج كرد و نام خانوادگى همسرش (كوشنر) را براى خود انتخاب كرد.
به گفته آقاى ماروزوف ٣٥ ساله، پس از با خبر شدن از نسبتشان با ترامپ و جرد كوشنر، او در كتابفروشى تمام كتاب هاى دونالد ترامپ را خريدارى كرده است و قصد دارد در نامه اى به ترامپ، با ارائه تمام مدارك اين نسبت خانوادگى را ثابت كند.
جرد كوشنر ٣٦ تاجر آمريكايى در خانواده ای يهودى رشد و در مدرسه خصوصى يهوديان در ايالت نيوجرسي تحصيل كرد. او در سال ٢٠٠٩ با ايوانكا ترامپ ازدواج كرد. تابستان ٢٠١٦ او با انتشار نامه سرگشاده اى از اجداد يهودى خود كه در زمان جنگ جهانى دوم از گتو به نووگرود گريختند، سخن گفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها