نُجَباء: تشکیل سپاه آزادسازی جولان هدفی حقیقی است

نُجَباء: تشکیل سپاه آزادسازی جولان هدفی حقیقی است
يکشنبه 22 اسفند 1395 - 07:58

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: تشکیل سپاه آزادسازی جولان نه یک اقدام رسانه‌ای بلکه هدف حقیقی این گروه مقاومت است.

العالم - عراق

حجت الاسلام والمسلمین "اکرم الکعبی" با اشاره به انتشار خبر تشکیل سپاه آزادسازی جولان و بازتاب گسترده آن در رسانه های معتبر جهان، عنوان کرد: رسانه های حامی تروریست ها و رژیم غاصب صهیونیستی بعد از انتشار این خبر سعی در غیرواقعی و شعاری جلوه دادن آن کردند.
وی در مصاحبه با شبکه المیادین، ضمن بیان اینکه حتی شبکه های اسرائیلی نیز از انتشار خبر تشکیل سپاه آموزش دیده و مجهز آزادسازی جولان احساس خطر کرده اند، تصریح کرد: با توجه به انبوه تجربه‌های میدانی و توانمندی‌های نظامی مقاومت اسلامی نُجَباء، تشکیل سپاه آزادسازی جولان نه یک اقدام رسانه‌ای بلکه هدف حقیقی این گروه مقاومت است.
الکعبی با مجنون توصیف کردن کسانی که رژیم صهیونیستی را یک قدرت بزرگ می‌پندارند، تاکید کرد: اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است. مقاومت اسلامی توانایی مقابله با محور شرارت و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارد.
این فرمانده برجسته بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق، "پایان موجودیت گروه تروریستی تکفیری داعش در کشور عراق را نزدیک دانست" و گفت: دواعش سیاسی عراق پس از شکستِ هریک از نقشه‌های خود با دستگاه‌های جاسوسی عربی و آمریکایی نشست‌هایی را برگزار می‌کنند.
الکعبی افزود: نقشه‌های دولت‌های حاشیه خلیج فارس در حمایت از داعش با شکست مواجه شده است.
وی با بیان اینکه خبر پیروزی کامل در موصل در همین ماه به گوش همگان خواهد رسید، اظهار داشت: پس از پایان نبرد در موصل، عملیات آزادسازی "الحویجه"، "مکحول" و ساحل شرقی "شرقاط" را کلید می‌زنیم.
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در بخش دیگری از سخنان خود "اربیل" را خاستگاه ویرانی عراق توصیف و تصریح کرد: داعش در اربیل تحت عناوین مختلف و به اشکال متفاوت پایگاه‌هایی را در اختیار دارد.
شیخ اکرم الکعبی با انتقاد از تلاش آمریکا برای مصادره پیروزی‌های ملت عراق، بیان کرد: رسانه‌های عربی ـ غربی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا پیروزی های اخیر عراق را به نام آمریکایی‌ها ثبت کنند.
شیخ اکرم الکعبی تصریح کرد: به هیچ کس اجازه مصادره پیروزی‌های ملت عراق را نخواهیم داد. آمریکایی‌ها در عملیات نظامی به جای کمک رساندن به نیروهای عراقی، دست اندازی می‌کردند.

پربیننده ترین خبرها