کاپیتان استقلال: شناخت کاملی از لوکوموتیو داریم

کاپیتان استقلال: شناخت کاملی از لوکوموتیو داریم
يکشنبه 22 اسفند 1395 - 18:13

سید مهدی رحمتی کاپیتان و دروازه بان استقلال در نشست خبری قبل از دیدار این تیم با لوکوموتیو ازبکستان،گفت: همواره در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های ازبک هم گروه بوده ایم و شناخت کاملی از لوکوموتیو داریم.

العالم ـ ایران

کاپیتان و دروازه بان تیم استقلال روز یکشنبه با بیان اینکه تیم های فوتبال ازبکستانی قدرتی هستند و برکار تیمی تمرکز دارند،گفت: لوکوموتیو را به طور کامل آنالیز کرده ایم و امیدوارم قبل از پایان سال یک عیدی خوب به هواداران استقلال بدهیم.
رحمتی با اشاره به اینکه هواداران استقلال به خوبی شرایط تیم را درک می کنند، اظهار داشت: در ابتدای فصل، تغییرات زیادی داشتیم و نیاز به زمان بود تا به شرایط دلخواه برسیم. چنانچه عدالت رعایت می‌شد، اکنون در رتبه دوم جدول بودیم و می دانیم که هنوز لیگ تمام نشده است.
رحمتی افزود: هنوز نیم ‌نگاهی به قهرمانی در لیگ برتر داریم و از هواداران می خواهم تا در مسابقات آسیایی نیز به حمایت از استقلال بپردازند تا سه امتیاز را به آنان تقدیم کنیم.
به گزارش ایرنا، کاپیتان استقلال با تاکید براینکه به خوبی از پشت پرده اتفاقات باشگاه استقلال مطلع است، گفت: همه بازیکنان استقلال فردا و پس از موفقیت مقابل لوکوموتیو ازبکستان، حقایق را بازگو می کنیم.
تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 19 فردا (دوشنبه) در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان نماینده ازبکستان است.
نماینده ایران از دو دیدار قبلی خود مقابل الاهلی امارات و التعاون عربستان به سه امتیاز دست یافته و صدرنشین گروه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها